قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ تیرماه با ۲.۰۷ درصد کاهش نرخ به ۱۹۴۴۰ دلار معادل ۶۳۴۸۴۵۱۲۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۶۴۲
بازدید : ۵۳۰

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۲۲ تیرماه با کاهش ۲.۰۷ درصد به ۱۹,۴۴۰ دلار معادل ۶۳۴,۸۴۵,۱۲۵ تومان رسید.

بیت کوین به روند اصلاحی اخیر خود ادامه داد و برای چهارمین روز متوالی به سمت حمایت بحرانی روانی ۲۰,۰۰۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، بزرگترین ارز دیجیتال بازار در مقیاس روزانه ۲% ریزش کرده و با قیمت ۱۹,۴۴۰ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت کوین اکنون معادل ۳۷۶.۰۸۱ میلیارد دلار و دامیننس آن ۴۲.۸% است.

به گزارش فرادید؛ با توجه به تشکیل الگوی کنج صعودی در نمودار روزانه بیت کوین، برخی از تحلیلگران بر این باورند که احتمال سقوط قیمت به سمت تراز ۱۰ هزار دلار بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است. به علاوه اینکه، شاخص ترس و طمع در بازار عدد ۱۶ را نشان می‌دهد که منطقه ترس شدید قرار دارد.

اخیرا بلومبرگ یک نظرسنجی از فعالان بازار ارز‌های دیجیتال انجام داده که نتیجه آن کمی نگران کننده است. ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی بلومبرگ معتقدند که بیت کوین می‌تواند تا ۱۰ هزار دلار افت کند. البته ۴۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته اند که بیت کوین سطح ۳۰ هزار دلار را پس می‌گیرد. فعلا باید منتظر ماند و دید پیش بینی کدام دسته از این افراد محقق می‌شود.

به گفته متئو بوتاچینی، معامله گر در Crypto Finance AG، اگر بیت کوین حمایت ۲۰هزار دلاری را داشته باشد، به زودی باید به ۲۵هزار دلار (مقاومت) بازگردد. بوتاچینی دیروز در ادامه تاکید کرد: «در غیر این صورت، قیمت شاید دوباره بین ۱۸هزار و ۵۰۰ دلار تا ۲۱هزار دلار محدود شود.»

برخی کارشنان نیز می‌گویند مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰,۵۰۰ دلاری (منطقه شکست اخیر) است. نزدیک شدن به منطقه مقاومتی ۲۰,۵۰۰ دلاری می‌تواند سرعت آزمایش میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را تعیین کند. هر گونه سود بیشتر ممکن است در‌ها را برای حرکت به سمت سطح ۲۱,۷۵۰ دلار باز کند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۲,۰۰۰ دلار است.

ضرر بیشتر در بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند موج بازیابی را بالاتر از سطح ۲۰,۱۵۰ دلار شروع کند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۹,۵۸۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۹,۳۰۰ دلار یا آخرین نوسان پایین است. بسته شدن به زیر منطقه حمایتی ۱۹,۳۰۰ دلاری می‌تواند زیان را تسریع کند. در مورد ذکر شده، خطر حرکت به سمت سطح ۱۸,۵۰۰ دلار وجود دارد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید