هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

طبق تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۲۲ تیرماه وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی استان های جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۸۶۶۲
بازدید : ۶۵۸

فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه در بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

پنج‌شنبه در غالب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است. جمعه مجدد در جنوب شرق سیستان وبلوچستان و طی روز‌های شنبه و یکشنبه در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و هرمزگان وقوع رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ انتظار می‌رود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید موقت و در برخی نواحی مستعد خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در سه روز آینده شکل‌گیری توده گرد وخاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست. امروز غرب خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است همچنین امروز و جمعه دریای خزر و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۴۸ و۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید