گوشی Nothing Phone ۱ با قابلیت شارژ معکوس

گوشی Nothing Phone ۱ با قابلیت شارژ معکوس

کاربران می‌توانند با سرعت ۵ وات نیز از قابلیت شارژ معکوس استفاده کنند. شرکت Nothing اعلام کرد که این قابلیت از طریق شارژ سی‌می‌و با دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از فناوری Quick Charge ۴.۰ امکان‌پذیر است.

کد خبر : ۱۰۸۶۷۱
بازدید : ۱۳۴۱

شرکت Nothing به ماه‌ها انتظار طرفداران برند خود پایان داد و رسما عرضه گوشی ‍Phone ۱ را آغاز کرد. محصولی که با قیمت تقریبی ۳۹۹ پوند عرضه خواهد شد که با توجه به مشخصات فنی قابل‌توجهی که از آن بهره می‌برد، در شمار مدل‌های مقرون به‌صرفه بازار جای می‌گیرد.

این گوشی اندرویدی از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۵ G+ بهره می‌برد که در سال گذشته توسط شرکت کوالکام معرفی شد. مدل پلاس این چیپست نسبت به مدل معمولی، از توان پردازشی بالاتری برخوردار است. طبق گفته کوالکام، این پردازنده از فناوری شارژ وایرلس و معکوس پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی اولد انعطاف‌پذیر با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

گوشی Nothing Phone ۱

همچنین این گوشی در چند مدل عرضه می‌شود که مدل نخست با رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و مدل دوم با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. در این گوشی، امکان ارتقای حافظه ذخیره‌سازی تعبیه نشده است.

از دیگر مشخصات Phone ۱ می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر‌های دوگانه، استاندارد ضد آب بودن IP۵۳ و فیس آیدی اشاره کرد. انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه نیز از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود و پشتیبانی از شارژ وایرلس ۱۵ واتی Qi نیز در این محصول تعبیه شده است.

کاربران می‌توانند با سرعت ۵ وات نیز از قابلیت شارژ معکوس استفاده کنند. شرکت Nothing اعلام کرد که این قابلیت از طریق شارژ سی‌می‌و با دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از فناوری Quick Charge ۴.۰ امکان‌پذیر است.

بار نرم‌افزار گوشی را پلتفرم اندروید با لانچر Nothing به دوش می‌کشد. طبق گفته این شرکت، تا سه سال آپدیت‌های نرم‌افزاری اندروید و تا ۴ سال نیز پچ‌های امنیتی برای این گوشی عرضه خواهد شد.

گوشی Nothing Phone ۱
در خصوص قابلیت‌های عکاسی نیز باید گفت که Phone ۱ از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد که یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریافراگم f/۱.۸۸ و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/۲.۲ را در خود جای داده است.

در قسمت جلویی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ و پشتیبانی از قابلیت عکاسی حالت شب تعبیه شده است. به گفته شرکت سازنده، این گوشی قادر به ضبط فیلم‌های ۴ K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است.

ویژگی متمایز این گوشی، بدنه پشتی آن است که به صورت شفاف طراحی شده و از ۹۰۰ لامپ LED کوچک در این قسمت استفاده شده است. این نوار‌های رنگی قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توانند برای نمایش تماس‌ها یا پیام‌های دریافتی از سوی کاربرانی خاص، تنظیم شوند.

همچنین برای نمایش میزان شارژ باتری و فعال بودن قابلیت شارژ معکوس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گفته Nothing، این گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید و با قیمت پایه ۳۹۹ پوند وارد بازار خواهد شد.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید