قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

قیمت بیت کوین امروز ۲۳ تیرماه با ۱.۳۳ درصد کاهش نرخ به ۱۹۷۷۳ دلار معادل ۶۴۴۱۰۷۷۵۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۶۷۸
بازدید : ۵۵۴

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزاردلار قرار دارد. امروز ۲۳ تیرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۳۳ درصد به ۱۹,۷۷۳ دلار معادل ۶۴۴,۱۰۷,۷۵۵ تومان رسید.

بیت کوین برای پنجمین روز متوالی سقوط کرد و به حدود ۱۹,۷۰۰ دلار رسید.

ارزش بازار بیت کوین نیز امروز تا حدود ۳۷۲ میلیارد دلار کاهش یافته است. برخی تحلیلگران بر این باورند که سقوط اخیر بیت کوین به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار نشان می‌دهد که این سطح دیگر یک حمایت بحرانی نیست. شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز همچنان روی عدد ۱۶ و منطقه «ترس شدید» قرار دارد.

به گزارش فرادید؛ به نظر تحلیلگران بازار کریپتو‌کارنسی پیرو تحلیل دیروز از بیت‌کوین، قیمت پس از برخورد با کف کانال روزانه خود، واکنش مثبتی به آن نشان داد و بازار، روز خود را با رنگ سبز رنگ شروع کرد.

تحلیلگران قیمت، با بررسی ساختار کندلی روزانه بیت‌کوین و نوع روند شکل گرفته در آن و همچنین به کمک داده‌های درون شبکه بلاکچین و وضعیت اخیر کیف پول‌ها، انتظار رشد سریعی در بیت‌کوین و سایر رمزارز‌های بازار را ندارند، فعالان بازار و سرمایه‌گذاران منتظر گرفتن تائیدیه‌های بیشتری از چارت بیت‌کوین هستند. گفتنی است تا به الان اخبار مثبت موثری جهت ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود به این بازار منتشر نشده است.

خرس‌های بازار منتظر موقعیتی مناسب جهت پایین آوردن دوباره قیمت به سطوح ۱۷,۰۰۰ و حتی پایین‌تر هستند. اگر تغییر روند خاصی در دیدگاه سرمایه‌گذاران نسبت به بازار اتفاق نیفتد، بازگشت قیمت به سطوح پایین‌تر دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید