آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ تیرماه ۸ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۸۶۹۶
بازدید : ۱۰۵۲

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ تیرماه را ۸ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران، به ۱۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۴۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۵۱ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۷۵ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۷۲ دُز رسید.

در عین حال در شبانه روز گذشته ۱۱۲ هزار و ۱۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار جهانی کرونا

تعداد مبتلایان به کرونا درجهان به ۵۶۴ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۰۸ تن رسید. از این تعداد تا صبح پنجشنبه ۱۴ جولای ۲۰۲۲ بیش از ۶ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۰۴ تن فوت و ۵۳۶ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۳۶۳ تن بهبود پیدا کرده‌اند.

همچنین از مجموع ۲۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۴۱ بیمار فعال، حال ۳۸ هزار و ۷۶۵ تن وخیم گزارش شده است.

آمریکا با ۴۰۷ فوت اول، برزیل با ۳۸۸ فوت دوم، آلمان با ۱۴۵ فوت سوم، فرانسه با ۱۰۹ فوت چهارم، ایتالیا با ۱۰۶ فوت پنجم، مکزیک با ۹۲ فوت ششم، استرالیا با ۵۷ فوت هفتم، تایوان با ۴۹ فوت هشتم، روسیه با ۴۲ فوت نهم و هند با ۳۸ فوت دهم جدول جهانی شدند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید