انتقام از خواستگار با اجیر کردن سارق

انتقام از خواستگار با اجیر کردن سارق

وی که از دیدن مردان مهاجم در آن ساعت شب وحشت کرده بود تلفن همراهش را برداشت تا با پلیس تماس بگیرد، اما مهاجمان گوشی تلفن همراه او را با تهدید قمه سرقت کرده و از محل متواری شدند.

کد خبر : ۱۰۸۷۲۳
بازدید : ۷۸۰

زن جوان وقتی فهمید مرد مورد علاقه‌اش با زن دیگری ازدواج کرده دو موتورسوار اجیر کرد تا از او انتقام بگیرد.

مدتی قبل مرد جوانی سوار بر کامیون در حال عبور از خیابانی در پایتخت بود که دو موتورسوار راه را بر او سد کردند. مردان موتورسوار که نقاب به چهره داشتند، قمه‌ای از زیر لباس‌هایشان بیرون کشیده و به سمت راننده جوان حمله کردند.

وی که از دیدن مردان مهاجم در آن ساعت شب وحشت کرده بود تلفن همراهش را برداشت تا با پلیس تماس بگیرد، اما مهاجمان گوشی تلفن همراه او را با تهدید قمه سرقت کرده و از محل متواری شدند.

انتشار تصاویر خصوصی

لحظاتی بعد حامد خود را به اولین ایستگاه پلیس رساند و حمله مهاجمان و سرقت گوشی تلفن همراهش را اعلام کرد. با گزارش این سرقت به دستور بازپرس مصطفی تقی‌زاده تحقیقات آغاز شد و در ادامه بررسی‌ها بار دیگر حامد به پلیس مراجعه کرد و از انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی‌اش در فضای مجازی خبر داد. تصاویری که در گوشی تلفن همراه حامد بود و پس از سرقت در فضای مجازی منتشر شده بود.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی ردپای یک زن و مرد شدند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌ها در فضای مجازی کرده بودند. با دستگیری متهمان زن و مرد جوان ابتدا مدعی بودند که در سرقت و انتشار تصاویر نقشی ندارند و به اشتباه بازداشت شده‌اند. اما زمانی که با شاکی مواجه شدند، راننده کامیون آن‌ها را شناسایی کرد.

مرد جوان گفت: این زن را می‌شناسم قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما نشد مرد جوان هم همکارم است.

پس از این ماجرا متهمان مجبور به اعتراف شدند و زن جوان در تحقیقات گفت: حامد راننده کامیون بود و به شهر‌های مختلف بار می‌برد. من ساکن یکی از شهر‌های جنوبی کشور هستم و خیلی اتفاقی سه سال قبل با حامد آشنا شدم. آن زمان حامد مجرد بود و به هم علاقه‌مند شدیم.

قرارمان بر ازدواج شد، اما وقتی خانواده حامد از ماجرا باخبر شدند، مخالفت هایشان شروع شد. آن‌ها مدعی بودند کسی که در تهران زندگی می‌کند نباید با دختری شهرستانی ازدواج کند. درنهایت هم مخالفت‌های آن‌ها به نتیجه رسید و ازدواج من و حامد بهم خورد.

خیلی اتفاقی مدتی قبل متوجه شدم یکی از همشهری‌هایم همکار حامد است و در باربری کار می‌کند. وقتی سراغ حامد را گرفتم به من گفت ازدواج کرده است با شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم، چون من هنوز عاشق او بودم و نمی‌توانستم قبول کنم او به همین راحتی مرا فراموش کرده باشد. به همین خاطر تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم.

زن جوان گفت: با همدستی همکار حامد، دو سارق اجیر کردیم تا گوشی تلفن همراه او را سرقت کنند. بعد هم تصاویر و فیلم‌های داخل گوشی را در فضای مجازی منتشر کردم تا از حامد انتقام بگیرم.

به دنبال اعترافات زن و مرد جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت دستور بازداشت دو گوشی قاپ را صادر کرد و متهمان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید