عکس‌های جاسوسی از پورشه‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

عکس‌های جاسوسی از پورشه‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

. یک کاین و کاین کوپه استاندارد در اینجا با پوشش استتار به نمای جلو و چراغ‌های جلو دیده می‌شوند. همانطور که با دریچه‌های بزرگ گوشه‌ای به راحتی دیده می‌شود، پورشه همه چیز را مربع‌تر می‌کند.

کد خبر : ۱۰۸۷۴۷
بازدید : ۸۸۱

پورشه برای آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد و عکس‌های جاسوسی از ۳ مدل کاین، کاین کوپه و پانامرا در یک پارکینگ تاحدودی این برنامه‌ها را آشکار کرد.

به گزارش وب‌سایت موتور۱، این ۳ نمونه اولیه همگی از استتار نوار مشکی پورشه استفاده می‌کنند، اما عکس‌های گرفته‌شده از آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی کمک می‌کند تا مشخص شود، زیر آن‌ها چه خبر است.

پانامرا

پانامرا

توجه ما ابتدا به پانامرا معطوف می‌شود، زیرا مشاهده‌های نمونه اولیه نشان می‌دهند که می‌توانیم به جای یک فیس‌لیفت، به دنبال یک نسل کاملا جدید باشیم. ما در این مدل تغییرات مشابهی را در فاسیا‌ها مشاهده می‌کنیم و به چراغ‌های جلوی کوچک‌تر پانامرا الهام گرفته از تایکان نگاه دقیقی می‌کنیم.

استتار گسترده روی گلگیر‌ها و ستون عقب نشان می‌دهد که این پانامرا، قطعا نسل بعدی است. مدل فعلی از سال ۲۰۱۶ وجود داشته، بنابراین مطمئناً ما با نسل آینده پانامرا روبرو خواهیم شد.

پانامرا
در مورد نمونه‌های اولیه کاین، منابع ما معتقد نیستند که آن‌ها مدل‌های نسل بعدی هستند. یک کاین و کاین کوپه استاندارد در اینجا با پوشش استتار به نمای جلو و چراغ‌های جلو دیده می‌شوند. همانطور که با دریچه‌های بزرگ گوشه‌ای به راحتی دیده می‌شود، پورشه همه چیز را مربع‌تر می‌کند.

چراغ‌های جلو نیز کمی کوچک‌تر و لبه‌دارتر خواهند بود و تغییر جزئی در چراغ‌های عقب در نظر گرفته شده است. به عنوان یک امتیاز اضافی، به نظر می‌رسد که این خودروی ویژه تست کاین کوپه Hot Turbo GT باشد که به این معنی است این خودرو، ۶۳۱ اسب بخار یا احتمالا بیشتر قدرت می‌تواند تولید کند.

کاین کوپه

کاین کوپه

کاین کوپه

کاین کوپه

کاین

کاین

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید