طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی به مادران

طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی به مادران

شرکت بهمن موتور از فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم در قالب طرح حمایت از خانواده خبر داد. این محصولات در بازار با چه قیمتی داد و ستد می‌شوند؟

کد خبر : ۱۰۸۷۸۴
بازدید : ۲۸۶۳

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای از فروش دیگنیتی و فیدلیتی در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد. این محصولات در مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شوند.

این مرحله از روز گذشته شنبه، ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۷ آغاز شده است و تا سه روز ادامه دارد. البته برخی از کاربران می‌گویند برای ثبت‌نام در این سامانه با مشکل مواجه شده‌اند.

دیگنیتی و فیدلیتی در بازار چند؟

شرکت بهمن موتور بنا دارد دیگنیتی پرایم را با قیمت ۹۳۵ میلیون تومان با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۱ تحویل برندگان قرعه‌کشی دهد. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین بهمن موتور قیمت فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵نفره) را ۸۴۴ میلیون و فیدلیتی پرایم تیپ۲ (هفت نفره) را ۸۵۹ میلیون تومان اعلام کرده است. موعد تحویل این محصولات هفته آخر مهر ۱۴۰۱ خواهد بود.

اکنون به گزارش برخی سایت‌ها مانند زدفورکار، مدل تیپ ۱ (۵ نفره) این محصول در بازار، به قیمت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز در بازار به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

طرح‌های فروش خودرو در سامانه یکپارچه

به غیر از طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی به مادران، خودروسازان طرح‌های دیگری را نیز در سامانه یکپارچه عرضه کرده‌اند.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی به مادران

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی به مادران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید