قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۳۰

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۳۰

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۳۰ تیرماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۶۹۲ دلار و ۸۱ سنت ریبد.

کد خبر : ۱۰۸۸۷۱
بازدید : ۵۸۷

فرادید | طلا سقوط کرد و وارد کانال ۱۶۰۰ دلار شد. امروز ۳۰ تیرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۷.۴۷ درصد به ۱۶۹۲ دلار و ۸۱ سنت رسید.

دلار برای چهارمین جلسه متوالی کاهش یافت و شمش با قیمت دلار را در سطوح بالا برای خریدارانی که سایر ارز‌ها را دارند، ارزان‌تر شد. بازدهی شاخص ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌متحده افزایش یافت و بالای ۳ درصد باقی ماند و جذابیت شمش‌های بدون بازده را کاهش داد.

به گزارش فرادید؛ در نمودار میله‌ای روزانه یک «ریزش» وجود داشت نشان می‌دهد نوسانات این فلز بسیار اندک است. با توجه به اینکه قیمت طلا در نمودار روزانه روند کاهشی را طی می‌کند، به نظر می‌رسد دست‌کم در کوتاه‌مدت طلا از این مدل تبعیت می‌کند.

اگرچه طلا به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته می‌شود، اما نرخ‌های بهره بالاتر و بازده اوراق قرضه، هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد که سودی به همراه ندارد.

طلا به زیر سطح ۱۷۰۰ دلار رسید و تا ۱۶۹۷ دلار معامله شد. اکنون در حال تثبیت زیان نزدیک به سطح ۱۷۱۰ دلار است. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۱۷۲۵ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۱۷۲۵ دلار در همان نمودار شکل می‌گیرد.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۴۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به سمت میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (قرمز، ۴ ساعته) افزایش یابد.

اگر شکست صعودی وجود نداشته باشد، قیمت می‌تواند به پایین‌تر از ۱۷۰۰ دلار ادامه دهد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۶۸۵ دلار است که در زیر آن قیمت می‌تواند سرعت نزول بیشتری داشته باشد. در مورد ذکر شده، ممکن است قیمت به سمت سطح ۱۶۵۰ دلار کاهش یابد.

قیمت طلا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید