طرز تهیه باگت شکم‌پر؛ خوشمزه، سریع و آسان

طرز تهیه باگت شکم‌پر؛ خوشمزه، سریع و آسان

بعد از برش مقدار کمی از خمیر داخل نان را خارج می‌کنیم و با موادی که آماده کرده بودیم پر می‌کنیم و داخل سینی فر می‌چینیم. سپس ماکروفر را در حالت کانوکشن قرار می‌دهیم.

کد خبر : ۱۰۸۹۴۵
بازدید : ۶۸۰

اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه باگت شکم پر خوشمزه و فوری برای صبحانه در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

*تخم مرغ ۳ عدد
*نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
*شیر ۳ قاشق غذاخوری
*فلفل دلمه‌ای کوچک نصف
*فلفل سبز تند ۱ عدد در صورت تمایل
*سوسیس سوجوک ۱۵۰گرم
*پنیرپیتزا ۱۰۰گرم

طرز تهیه باگت شکم پر

باگت شکم‌پر

مرحله اول: در ابتدا برای درست کردن باگت شکم پر، فلفل دلمه‌ای و فلفل سبز را روی تخته آشپزخانه به صورت نگینی خرد می‌کنیم و سوسیس را هم به همین شکل خرد کرده و کنار می‌گذاریم.

مرحله دوم: به جای سوسیس سوجوک می‌توانید از هات داگ و یا ژامبون گوشت و مرغ هم استفاده کنید کاملا اختیاری است و با توجه به ذائقه خود می‌توانید آن را تغییر دهید و در آشپزی استفاده کنید.

مرحله سوم: تخم مرغ‌ها را در ظرفی می‌شکنیم و نمک و فلفل و شیر را اضافه می‌کنیم و مواد تخم مرغی را با هم مخلوط می‌نماییم سپس سبزیجات و سوسیس نگینی خرد شده را به این مواد بیافزایید.

مرحله چهارم: در انتها پنیر پیتزا را اضافه می‌کنیم و مواد را مخلوط کرده و کناری می‌گذاریم نوبت برش نان باگت است نان باگت‌ها را به شکلی که از دو طرف باریک‌تر و از وسط حدود ۲ سانت پهن‌تر برش می‌زنیم.

مرحله پنجم: منظور از برش نان باگت باز کردن دهانه آن است همان طور که در عکس آماده شده غذا می‌بینید فقط یک برش سر تا سری نیست و قسمت کوچکی از روی نان برش خورده و جدا شده است.

مرحله ششم: بعد از برش مقدار کمی از خمیر داخل نان را خارج می‌کنیم و با موادی که آماده کرده بودیم پر می‌کنیم و داخل سینی فر می‌چینیم. سپس ماکروفر را در حالت کانوکشن قرار می‌دهیم.

مرحله هفتم: ماکروفر را با دمای ۲۰۰ درجه از ۱۵ دقیقه قبل گرم می‌کنیم و سینی را داخلش قرار می‌دهیم البته با توجه به دمای فر برای پخت تخم مرغ ها، ممکن است کمی زمان بیشتری ببرد.

مرحله هشتم: برای پخت این ساندویچ خوشمزه می‌تواند از فر گازی هم استفاده کنید و با دمای ۱۸۰ درجه در فر از قبل گرم شده قرار می‌دهیم حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان لازم دارید تا پخته شود.

مرحله نهم: بعد از گذشت ۱۵ دقیقه ساندویچ نان باگت آماده است. برای سرو راحتتر می‌توانید نان باگت‌ها را به دو تا سه قسمت برش بزنید و یک صبحانه خوشمزه و متفاوت داشته باشید. نوش جان.

منبع: برترین‌ها

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید