آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۳

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۳

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ مردادماه را ۳۳ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۸۹۹۰
بازدید : ۵۷۲

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۳ مردادماه ۳۳ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹۷۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۹۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۲۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۷۴ هزار و ۱۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۹۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۶ هزار و ۱۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق بیش از ۱۳۲ هزار دز واکسن در شبانه روز گذشته

تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۴۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۲۹۶ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۲۶۷ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۹۱۲ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۳۲ هزار و ۸۹۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۰۹ هزار و ۳۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۷۵ میلیون و ۷۷ هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸۱۰ نفر در یک روزبه تعداد شش میلیون و ۴۰۳ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۴۴ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۷۸۳ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک‌میلیون و ۵۱ هزار و ۹۹۶ نفر (۱۷ فوتی)

۲. برزیل ۶۷۷ هزار و ۲۱ نفر (۴۱ فوتی)

۳. هند ۵۲۶ هزار و ۷۴ نفر (۴۱ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۲ هزار و ۱۵۵ نفر (۳۷ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۷ هزار و ۷۳ نفر (۱۰۵ فوتی)

۶. پرو ۲۱۴ هزار و ۲۸ نفر (۳۰ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۲ هزار و ۷۲۷ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۰ هزار و ۸۷۵ نفر (۷۷ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۶ هزار و ۹۰۲ نفر (بدون فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۱ هزار و ۳۵۰ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۳ هزار و ۱۷۷ نفر (بدون فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید