ویدئو/ کتک خوردن «هالک ایرانی» از مبارز قزاق

ویدئو/ کتک خوردن «هالک ایرانی» از مبارز قزاق

گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می‌گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم»

کد خبر : ۱۰۹۰۰۳
بازدید : ۳۴۸۰

فرادید | تصویری جدید که از سجاد غریبی در شبکه‌های مجازی منتشر شده، غافلگیری هالک ایرانی را مقابل رقیب جدید و قزاقش به تصویر کشیده است!

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز، ورزشکار رشته رزمی MMA و رشته پاورلیفتینگ اهل ایران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه بوشهر می‌باشد که از پاورلیفتینگ و بدنسازی به سمت بوکس آمد و حالا از او با عنوان‌هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی» یاد شده است.

سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است. غریبی در اینستاگرام عکس‌های خود و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود را به اشتراک می‌گذارد.

فیزیک بدنی و قد و وزن

سجاد غریبی با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با شخصیت خیالی ابرقهرمان هالک باعث شهرت ناگهانی اش در سراسر جهان شده است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر است و وزنش ۱۸۰ کیلوگرم گزارش شده است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

تصاویر غریبی در روزنامه‌هایی مانند دیلی میل و سان وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده است.

قهرمانی‌ها

او می‌گوید در مسابقات پرس گناوه و سیراف سال ۸۹ و ۱۳۸۸ مقام دارم تا اینکه بعد از آن عمل جراحی کردم و پزشکم ورزش سنگین را برام ممنوع کرد. گذشت تا اینکه بعد از بهبودی سال ۱۳۹۳ قصد حضور در مسابقات «مردان آهنین» داشتم که متاسفانه صدا و سیما تصمیم به عدم برگزاری این مسابقات گرفت.

مبارزه

در اوایل پاییز ۱۳۹۵ روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، او به‌جای سوریه به آمریکا می‌رود و در WWE با تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی با ۱۴ قهرمانی) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی‌و مبارز سابق هنر‌های رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

دعوت به مسابقه در قفس

غریبی در اردیبهشت ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که روماریو دوس سانتوس آلوس یکی از ورزشکاران برزیلی او را به مبارزه دعوت کرده است. او برای این مبارزه اعلام آمادگی کرده و اشاره کرد که تا قبل از سال جدید میلادی این مبارزه را انجام خواهد دارد. اما ورزشکار برزیلی که به هالک برزیل معروف است جا زده و انصراف داد و حاضر به مبارزه با وی نشد.

با این حال بخاطر اینکه هالک ایرانی باید وزن خود را به ۱۲۰ کیلوگرم می‌رساند و اینکار نشد، مسابقه‌ای هم برگزار نشد.

«هالک ایرانی» و مارتین فورد

مبازره با مارتین فورد

قرار بود سجاد غریبی و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، دوم آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم مبارزه کنن، ولی این مبارزه صورت نگرفت.

در اسفند ۱۴۰۰، غریبی در دبی با فورد رویارو شد در ویدئویی که از این تقابل آن‌ها منتشر شد، دو طرف به سمت یکدیگر آمدند افرادی که ایستاده بودند، داشتند این رویارویی را ضبط می‌کردند. غریبی با یک ضربه ناگهانی مارتین فورد به عقب پرت شد.

غریبی ضمن ابراز تاسف خطاب به هوادارانش در توضیح این اتفاق در صفحه اینستاگرامش گفت: «به من گفته بودند فقط یک دقیقه روبروی هم قرار می‌گیرید و هیچ حرکت اضافه‌ای نباید اتفاق بیفتد، اما وقتی مقابل هم قرار گرفتیم مارتین فورد با حرکتی ناجوانمردانه، غیر ورزشی و قطعاً غیرقانونی من را هل داد.

این اتفاق باعث شد که روحیه بسیار ضعیفی پیدا کنم، اما قول می‌دهم که این حرکت را جبران کنم. برای من یک بازی طراحی کرده بودند و بدون اینکه بدانم من را داخل آن بازی کردند».

مارتین نیز در اینستاگرام خود گفت «ویدئو‌های سجاد را دیده و با وی جهت مسابقه بوکس رو در رو خواهم شد. اما نمی‌خواهم شاهد نفرت پراکنی در مورد سجاد باشم. هردو ما در شرایط سختی وارد شده بودیم محیطی که برای هیچ‌کدام از ما آشنا نبود. ولی بدون توجه به احساسات درونی خودتان به احساسات وی احترام بگذارید. همه ما انسانیم و می‌توانیم بهتر از این باشیم».

لغو مبازره

به گفته مارتین فورد، این رویارویی «به دلایلی خارج از کنترل او» به تعویق افتاده و از اینکه پس از مدت‌ها تمرین و آماده‌سازی مبارزه لغو شده، ابراز ناراحتی کرد. سجاد غریبی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که مبارزه از سمت مارتین فورد لغو شده‌است.

رو در رو با گوریل قزاق

با اینکه انتقادهای زیادی نسبت به سجاد غریبی به‌خاطر تفاوت ظاهرش در اینستاگرام و واقعیت شد و این اتفاق بعد از مراسم فیس تو فیس او با فورد به اوج خود رسید، هالک ایرانی دست بردار مبارزه نیست.

حالا به نظر می‌رسد راه غریبی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است. گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می‌گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید - بیا باهم مبارزه کنیم»!

جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه غریبی یا فورد طرفدار ندارد اما به نظر می‌رسد به دنبال راهی برای مشهور شدن و قرار گرفتن در راهی که سجاد غریبی رفته، است. تصویری جدید که از سجاد غریبی در شبکه‌های مجازی منتشر شده، غافلگیری هالک ایرانی را مقابل رقیب جدید و قزاقش به تصویر کشیده است:

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید