قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

قیمت بیت کوین امروز ۶ مردادماه با ۹.۸۰ درصد افزایش نرخ به ۲۳۱۴۵ دلار معادل ۷۴۳۵۳۳۱۲۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۰۷۰
بازدید : ۴۳۴

فرادید | بیت کوین با یک جهش وارد مسیر صعودی وبا رشد قابل توجه قیمت همراه شد. امروز ۶ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۹.۸۰ درصد به ۲۳۱۴۵ دلار معادل ۷۴۳۵۳۳۱۲۵ تومان رسید.

کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در تازه‌ترین تصمیم خود، برای دومین ماه متوالی، برای مهار تورم که به بالاترین حد خود در چهار دهه گذشته رسیده بود، نرخ بهره آمریکا را سه چهارم درصد افزایش داد. این اقدام تهاجمی، که به دنبال افزایش مشابهی در ماه ژوئن انجام شد، می‌تواند فشار را بر بازار‌ها از جمله ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) حفظ کند.

به گزارش فرادید؛ این چهارمین باری است که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در سال جاری افزایش می‌دهد و نرخ وجوه فدرال (نرخی که بانک‌های تجاری با آن وام می‌گیرند و ذخایر اضافی خود را به صورت شبانه به یکدیگر قرض می‌دهند) به محدوده بین ۲.۲۵ تا ۲.۵ درصد می‌رساند.

به دنبال بالاترین قیمت چند ماهه هفته گذشته که بیش از ۲۴۰۰۰ دلار بود، با اخباری مبنی بر اینکه تسلا بیشتر دارایی‌های بیت کوین خود را در سه ماهه دوم فروخته است، بیت کوین شروع به حرکت به سمت پایین کرد.

علیرغم اینکه در ابتدا کمی قدرت داشت و تقریباً با ۲۳۰۰۰ دلار وارد آخر هفته شدند، فروشندگان قدرت بیشتری داشتند و یک بار دیگر این دارایی را پایین آوردند. اولین کاهش عمده قیمت در صبح روز دوشنبه رخ داد که بیت کوین به ۲۲۰۰۰ دلار سقوط کرد.

همین سناریو در روز سه‌شنبه تکرار شد، زمانی که بیت کوین به زیر ۲۱۰۰۰ دلار سقوط کرد تا به پایین‌ترین حد هفتگی خود برسد. بیت کوین در حال حاضر به این افت واکنش خوبی نشان داد و در حال حاضر دوهزار دلار بالاتر از این خط قرار دارد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید