قیمت آپارتمان از ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع در تهران

قیمت آپارتمان از ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع در تهران

بازار مسکن شهر تهران اکنون با هر دو جنس تقاضای تبدیل به احسن روبه‌رو است، اما متقاضیان تبدیل خانه‌های نقلی به آپارتمان‌های دو خوابه با حداقل مساحت ۷۰ مترمربع به مراتب پرتعدادتر هستند.

کد خبر : ۱۰۹۰۷۵
بازدید : ۸۱۰

محدوده متراژی پرتقاضای بازار مسکن در وهله اول واحد‌های نقلی زیر ۶۰ مترمربع است. این در حالی است که با توجه به حضور پررنگ متقاضیان تبدیل به احسن در بازار نقل و انتقالات ملکی پایتخت، در روز‌های اخیر آپارتمان‌های دو خوابه در صدر تقاضای جست‌وجوگران قرار گرفته است.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، واسطه‌های ملکی متقاضیان تبدیل به احسن ملکی را که جنس تقاضای آن‌ها کاملا مصرفی بوده و برای سکونت خود قرار است آپارتمانی معامله کنند، در دو گروه عمده دسته‌بندی می‌کنند. یک گروه متقاضیانی هستند که قصد تبدیل یک واحد نقلی عموما یک‌خوابه به آپارتمان دو خوابه را دارند و در حال حاضر بازار مسکن با تعداد زیادی از متقاضیان خرید خانه از این جنس روبه‌رو است.

اما دسته دوم عموما متقاضیانی هستند که در خانه‌هایی با مساحت استاندارد متناسب با جمعیت خانوار با ۲ یا ۳ اتاق خواب زندگی می‌کردند و در عین حال قصد دارند واحد مسکونی خود را به واحد دیگری در همین محدوده متراژی، اما نوساز یا تازه‌ساز تبدیل کنند.

بازار مسکن شهر تهران اکنون با هر دو جنس تقاضای تبدیل به احسن روبه‌رو است، اما متقاضیان تبدیل خانه‌های نقلی به آپارتمان‌های دو خوابه با حداقل مساحت ۷۰ مترمربع به مراتب پرتعدادتر هستند و به گفته واسطه‌های فعال در مناطق متوسط قیمت بازار مسکن، عمده تماس‌های روزانه با آگهی‌دهندگان ملکی از جنس کسانی است که آپارتمان نقلی خود را برای فروش عرضه کرده‌اند و فقط گروه انگشت‌شماری خانه اولی در میان تماس‌گیرندگان حضور دارند.

فعالان بازار مسکن همچنین از افزایش تماس‌های کسانی که به قصد سرمایه‌گذاری وارد بازار مسکن شده‌اند، خبر می‌دهند و اعلام می‌کنند تعداد این گروه از متقاضیان خرید ملک نیز قدری نسبت به بهار امسال بیشتر شده است.

قیمت آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید