سیل در رفسنجان؛ نجات خانواده ۴ نفره از سیلاب

سیل در رفسنجان؛ نجات خانواده ۴ نفره از سیلاب

در حال حاضر برق، آب، تلفن و گاز در روستا‌های اودرج، دره‌در، دره جوز و دره‌رنج همچنان قطع است و تیم‌های عملیاتی مشغول هستند، در روستای داوران نیز آب و تلفن قطع است.

کد خبر : ۱۰۹۰۸۵
بازدید : ۱۸۷۷

فرماندار رفسنجان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده شهرستان را تشریح کرد.

حسین رضایی اظهار کرد: در حال حاضر برق، آب، تلفن و گاز در روستا‌های اودرج، دره‌در، دره جوز و دره‌رنج همچنان قطع است و تیم‌های عملیاتی مشغول هستند، در روستای داوران نیز آب و تلفن قطع است.

وی افزود: تیم‌های جهادی و هلال احمر شهرستان در منطقه حومه شرقی مستقر هستند تا در صورت نیاز به مردم کمک کنند. وی بیان کرد: ستاد بحران شهرستان صبح امروز نیز تشکیل شد، اما میزان خسارت‌ها هنوز برآورد نشده است.

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: نکته‌ای که اهمیت دارد اینکه امروز و فردا نیز در مناطقی که دیروز بیشترین بارندگی را داشتیم، بارندگی داریم و مردم باید احتیاط لازم را داشته باشند.

رضایی اظهار کرد: با وجود اینکه بار‌ها از دامداران درخواست کرده بودیم که از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها در این روز‌ها خودداری کنند، اما باز هم یکی از دامداران دیروز در داوران دام‌های خود را به چرا برده بود و متاسفانه تعدادی از آن‌ها گرفتار سیل شده و تلف شدند.

فرماندار رفسنجان یادآور شد: همچنان از مردم عزیز تقاضا داریم در آخر هفته از رفتن به مناطق سرچشمه، دره‌راگه و تفرجگاه‌های حومه شرقی خودداری کنند.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان از نجات یک خانواده ۴ نفره در سیلاب ادورج رفسنجان خبر داد و اظهار کرد: امدادگران هلال احمر رفسنجان روز گذشته یک خانواده ۴ نفره که در روستای اودرج گرفتار شده بودند را نجات دادند.

حسن امینی بیان کرد: همچنین یک نفر نیز توسط عوامل آتش‌نشانی در روستای داوران از سیلاب نجات یافت. رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان خاطرنشان کرد: در روستای دره‌در نیز چند خانوار که آب به منازل آن‌ها نفوذ کرده بود پتو و تجهیزات اولیه امدادی به آن‌ها داده شد.

امینی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی رفسنجان، از بعدازظهر امروز نیز دوباره بارندگی‌ها آغاز می‌شود و امدادگران هلال احمر در آماده‌باش کامل هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید