آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۶ مردادماه ۴۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۹۰۹۲
بازدید : ۴۳۸

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۶ مردادماه را ۴۲ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۷۶ هزار و ۸۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون نیز ۵۳ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۶۳۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۷۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۴۵ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

در شبانه روز گذشته ۱۰۳ هزار و ۶۵۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است؛ بنابراین مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۸۳ هزار و ۱۵۱ دُز رسید. همچنین در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹۷۳ هزار و ۹۶۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۷۷ میلیون و ۲۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد یک هزار و ۹۷۳ نفر در یک روزبه تعداد شش میلیون و ۴۰۷ هزار و ۵۳۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۴۶ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک‌میلیون و ۵۳ هزار و ۲۱۳ نفر (۱۷۷ فوتی)

۲. برزیل ۶۷۷ هزار و ۸۰۴ نفر (۲۴۱ فوتی)

۳. هند ۵۲۶ هزار و ۱۶۷ نفر (۵۷ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۲ هزار و ۲۷۲ نفر (۳۶ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۷ هزار و ۲۶۱ نفر (۱۵۲ فوتی)

۶. پرو ۲۱۳ هزار و ۱۱۲ نفر (۴۱ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۲ هزار و ۷۲۷ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۱ هزار و ۴۳۹ نفر (۲۰۷ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۶ هزار و ۹۴۰ نفر (۱۱ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۱ هزار و ۷۸۲ نفر (۱۰۳ فوتی)

۱۱. ایران ۱۴۱ هزار و ۷۹۵ نفر (۴۲ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید