منصوریان: جواب روزنامه احمق عربستانی را بدهید

سرمربی تیم نفت ایران می‌گوید هواداران روز سه شنبه پاسخ روزنامه "احمق" عربستانی را می‌دهند.

کد خبر : ۱۰۹۱۴
بازدید : ۱۵۵۶
سرمربی تیم نفت ایران می‌گوید هواداران روز سه شنبه پاسخ روزنامه "احمق" عربستانی را می‌دهند.

علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره اختلاف مالی فراوان نفت با الجیش قطر، اظها‌ر کرد: ما خودمان نسبت به فاصله مالی‌مان به تیم حریف آگاهی داریم و متاسفانه بر خلاف این که سال‌ گذشته در نیم فصل توانستیم خودمان را تقویت کنیم امسال نه تنها این اتفاق نیفتاد،‌ بلکه شش بازیکنمان را هم فروختیم.

وی با اشاره به وضعیت الجیش قطر، گفت: بر خلاف ما الجیش در خط بالا به طور کامل تیمش را تقویت کرده است. من اطلاعاتی درباره این تیم از سید جلال حسینی گرفته‌ام و با آندو و منتظری و جباری نیز درباره آخرین وضعیت الجیش نیز صحبت خواهم کرد. به هیچ عنوان نمی توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم. سال گذشته در شرایط برابر الجیش 20 برابر باشگاه ما هزینه کرده بود، اما امسال به هیچ عنوان نمی‌توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم. اکنون از مردم و هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهیم که در سخت ترین شرایط به کمک نماینده فو‌تبا‌ل ایران بیایند.

منصوریان افزود: من فارغ از مسائل رنگی صحبت می‌کنم و اکنون تنها پرچم ایران را می‌شناسم. ما استقلال و پر‌سپولیس، سپاهان یا تراکتورسازی نیستیم که هو‌اد‌ا‌ر داشته باشیم، اما اکنون از مردم می‌خواهم که به خاطر پرچم ایران و نه به خاطر نفت به حمایت از ما بیایند. در چند روز باقی‌ مانده تا الجیش از رسانه‌ها و صدا و سیما می‌خواهیم که یار دوازدهم ما باشند و به هو‌اد‌ا‌ران و بازیکنان برای بازی با الجیش انرژی بدهند چرا که ما همه جوره روی آنها حساب کرده‌ایم.

وی با اشاره به دیدار گذشته نفت در لیگ برتر گفت: پس از بازی با ملوان در حال ریکاوری ذهنی و بدنی بازیکنان هستیم. در این دو، سه روز پشت سر هم جلسه فنی خواهیم داشت تا مدام شرایط الجیش را برای بازیکنان مرور کنیم. می‌خواهیم کاری کنیم که چشم بازیکنان‌مان به بازی بازیکنان الجیش عادت کند.

منصوریان درباره جلسه امروزش با مهدی تاج گفت: امروز درباره این موضوع صحبت کردیم که چگونه می‌توانیم نفت را مستحکم‌تر آماده دیدار برابر الجیش کنیم. جا دارد از تاج به خاطر همکاری‌هایش تشکر کنم. او قول داد که هر گونه همکاری که لازم است، در شرایطی که فشار زیادی بر روی باشگاه نفت وجود دارد، صورت گیرد. جلسه‌ بسیار خوبی بود و این قول را گرفتیم که هر همکاری که لازم باشد صورت گیرد. همچنین درباره صعود احتمالی‌مان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و درباره این موضوع حرف زدیم که چگونه باید برابر حریفان عربستانی مقابله مثل کنیم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که آیا موضع باشگاه نفت همان موضع مهدی تاج است،‌ گفت: قطعا همین طور است و اکنون به صورت رسمی اعلام می‌کنیم که موضع ما همان موضع منطقی رییس سازمان لیگ است و AFC نباید شرایطی را فراهم کند که عربستان از موضع کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا سوء استفاده کند.

منصوریان درباره وضعیت بازیکنان نفت در آستانه دیدار برابر الجیش نیز گفت: خو‌شبختا‌نه همه بازیکنان را در اختیار داریم و تنها چیزی که می‌خواهیم این است که تا روز بازی با الجیش این بازیکنان با کمک خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، فضای مجازی و رادیو و تلویزیون انرژی بگیرند. من به بازیکنانم گفته‌ام که آنها باید نفت را فراموش کنند و تنها چیزی که برای ما مهم است، پرچم سمت چپی است که روی پیراهن بازیکنان حک شده است.

منصوریان درباره ادعای عجیب روزنامه‌ الریاضیه عربستان مبنی بر احتمال حمله تروریستی به تیم الجیش در تهران گفت: درباره این روزنامه‌ عربستانی باید اول به این نکته اشاره کنم که موضع آنها بی‌شعوری محض است. ما سال گذشته که به عربستان رفتیم و الاهلی را در آنجا حذف کردیم مشکلی با فدراسیون فو‌تبا‌ل عربستان و میزبانی الاهلی نداشتیم، اما بعد از بازی 25 دقیقه ما را به رختکن راه ندادند و انواع و اقسام سنگ و کلوخ را بر سر ما انداختند.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که بر خلاف عربستان که مسئولان عربستانی برای رفتن به خیابان‌های این کشور نیازمند شش ماشین در جلو و شش ماشین در عقب به عنوان اسکورت هستند، ایران در امنیت کامل است و هیچ کس مشکلی ندارد. این روزنامه‌ فقط قصد داشته جوی را علیه ایران به راه بیاندازد، اما من از هو‌اد‌ا‌رانی که سه‌شنبه به ورزشگاه می آیند می‌خواهم که در نهایت احترام با بازیکنان الجیش برخورد کنند تا روزنامه‌ احمق عربستانی بفهمند که در ایران چه خبر است. آنها اگر مشکلی دارند خودشان مشکلشان را حل کنند نه این که با یکسری حرف‌های یاوه امنیت ایران را زیر سوال ببرند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید