کاهش مصرف برق در کشور با بارش تابستانی

کاهش مصرف برق در کشور با بارش تابستانی

این کاهش مصرف به علت بارش‌ها و بارندگی‌های چند روز گذشته است، اما با افزایش دمای هوا از اواسط همین هفته، مجدد شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود.

کد خبر : ۱۰۹۱۴۴
بازدید : ۵۴۱

نیاز مصرف برق کشور، بعد از ظهر امروز به حدود ۶۳ هزار و ۵۰۰ مگاوات رسید که در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل، حدود ۳ هزار مگاوات کمتر است.

مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق کشور گفت: نیاز مصرف برق کشور، بعد از ظهر امروز به حدود ۶۳ هزار و ۵۰۰ مگاوات رسید که در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل، حدود ۳ هزار مگاوات کمتر است.

مسعود صادقی اظهار کرد: این کاهش مصرف به علت بارش‌ها و بارندگی‌های چند روز گذشته است، اما با افزایش دمای هوا از اواسط همین هفته، مجدد شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود.

وی افزود: به علت سرعت عمل مطلوب همکاران صنعت برق در بازیابی شبکه‌ها و خطوط برق، , هم اکنون قطعی گسترده برق در هیچ جای کشور نداریم.

مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق کشور همچنین از هموطنان خواست به علت آسیب دیدن و سست شدن برخی پایه‌ها و نفوذ رطوبت به شبکه‌های برق به علت بارش‌ها و سیلاب چند روز گذشته، از نزدیک شدن به آن‌ها و یا تماس با سازه‌های فلزی، خودداری کنند و مراتب ناشی از مشکلات و نارسائی‌های برق از جمله قطعی برق، پارگی سیم و کابل‌ها و سقوط تیر‌های چراغ برق را به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید