قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ مردادماه با ۱.۶۰ درصد کاهش نرخ به ۲۳,۳۱۴ دلار معادل ۷۵۲,۴۲۴,۳۷۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۱۸۱
بازدید : ۶۱۴

فرادید | بیت کوین همچنان با نوسانات کمی در کانال ۲۳ هزار دلار قرار دارد. امروز ۱۰ مردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۶۰ درصد به ۲۳,۳۱۴ دلار معادل ۷۵۲,۴۲۴۳۷۹ تومان رسید.

کوین مارکت کپ گزارش داد؛ بیت‌کوین هم‌ا,کنون روی قیمت ۲۳ هزار دلار در حال دست به دست شدن است؛ این قیمت نسبت به هفته پیش ۴.۸ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار بیت‌کوین را به ۴۵۴ میلیارد دلار رسانده است. تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به ۱۹ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۱۳۷ عدد رسید.

به گزارش فرادید؛ نکته حائز اهمیت آنکه در روز ۱۸ ژوئن بیت کوین با رسیدن به قیمت ۱۷ هزار و ۵۹۲ دلار کمترین سطح قیمتی خود در سال ۲۰۲۲ را به ثبت رساند، اما از آن به بعد حدود ۳۵ درصد رشد قیمت را به ثبت رسانده است.

ارزش کل بازار جهانی ارز‌های مجازی هم در معاملات امروز ۰.۴ درصد رشد کرد و به ۱۰۹۹ میلیارد دلار رسید. تعداد کل ارز‌های مجازی جهان هم امروز به ۲۰ هزار و ۳۹۹ نوع رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ میلیارد دلار در بازار جهانی ارز‌های مجازی پول جابه‌جا شده که ۲۷ میلیارد دلار آن سهم بیت‌کوین بوده است.

کارل رانفلت (Carl Runefelt) معروف به دِ مون (the Moon)، ویدیوی جدیدی را در رابطه با روند قیمت بیت کوین منتشر کرد که در آن، این تحلیلگر، سطح ۱۹,۶۰۰ دلاری را به عنوان کف قیمتی اصلی بیت کوین معرفی می‌کند. آقای رانفلت افزود که سطح ۱۹,۶۰۰ دلاری، به احتمال زیاد کف قیمتی این رمزارز پرچمدار بوده است، سطحی که در دوره‌های گاوی سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ سقف بیت کوین بود.

رانفلت از احتمال آغاز روند گاوی وبرگشتی بیت کوین پس از رسیدن آن به کف ۱۹۶۰۰ دلاری گفت که در اثر این روند، مسیر BTC برای یک رالی عظیم تا سطح ۴۸,۰۰۰ دلاری فراهم می‌شود. نکته قابل توجه اینجاست که شاخص ترس و طمع بیت کوین، معیاری که احساسات بازار نسبت به این دارایی را نشان می‌دهد، به تازگی از حالت ترس به حالت خنثی وارد شده است.

سیسی لو (Cici Lu)، مدیر عامل شرکت Venn Link Partners معتقد است که بازار بیت کوین ممکن است به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. لو به بلومبرگ گفت: به نظر می‌رسد لیکوئیدیشن پوزیشن‌های اهرمی به پایان رسیده است.

جو دی پاسکوال (Joe DiPasquale)، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری رمزارزی، بیت‌بول کپیتال (BitBull Capital)، از آنجایی که بیت کوین سطوح حمایتی بین ۱۹,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار مورد امتحان قرار داده است، به دنبال بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین است.

وی در این رابطه عنوان کرد: جهش‌های موفقیت آمیز از این محدوده رنج می‌تواند گاو‌ها را برای تداوم رالی بیت کوین، تقویت کند.

در هر صورت اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۴,۰۰۰ دلاری را پاک کند، حمایت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطوح ۲۳,۳۷۰ و ۲۳,۳۵۰ دلار قرار دارد. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح اصلاح فیبوناچی ۵۰ درصدی سوق دهد. بسته شدن به زیر منطقه حمایتی ۲۲,۴۵۰ دلار ممکن است روند نزولی را دوباره آغاز کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید