سمساری خریدار وسایل چوبی در تهران

سمساری خریدار وسایل چوبی در تهران

شما می توانید لوازم چوبی خانه خود را به خریدار وسایل چوبی در تهران در سریع ترین زمان به فروش برسانید. کافیست با سمساری سمسارچی در تماس باشید.

کد خبر : ۱۰۹۱۹۴
بازدید : ۱۰۳۸

وسایل چوبی در واقع آثاری نفیس می باشند که با طرح‌های خاصی که تراشکارها و حکاکان زبردست روی آن‌ها نقش می‌زنند منزل و آشپزخانه را تبدیل به یک گالری هنری می کنند.

شما می توانید لوازم چوبی خانه خود را به خریدار وسایل چوبی در تهران در سریع ترین زمان به فروش برسانید. کافیست با سمساری سمسارچی در تماس باشید.

شماره تماس سمساری در تهران :۰۹۱۲۲۷۲۵۱۲۷

مهمترین وسایل چوبی آشپزخانه چیست؟

بدون اغراق می‌توان گفت ظروف چوبی مناسب آشپزخانه از گذشته تا امروز در هر سبک چیدمانی که به کار رفته، جذابیت و اصالت خود را از دست نداده است. اگر شما هم شیفته‌ی این متریال شده‌اید، در اینجا چند مورد از وسایل چوبی منزل را با هم مرور می‌کنیم.

· تخته سرو چوبی

تخته سرو چوبی یکی از ظروف چوبی مناسب آشپزخانه است که برای سرو غذا‌ها، تنقلات، مواد خوراکی مختلفی مانند پیتزا، کیک، بیسکویت و… استفاده می‌شود.
در بسیاری از عکاسی‌‌های مخصوص صنعت غذا نیز، از ظروف چوبی استفاده می‌‌شود تا تصویر جلوه بهتر و زیباتری داشته باشد. از تخته سرو‌های چوبی می‌توان در هر محیطی استفاده کرد. یعنی تفاوتی ندارد فضای شما مدرن، کلاسیک یا سنتی باشد. این تخته با تمام سبک‌های دکوراسیون تطابق دارد.

· کاسه چوبی و بشقاب چوبی

کاسه چوبی و بشقاب چوبی یکی از ظروف چوبی مناسب آشپزخانه‌اند که نسبت به ظرف‌های دیگری مانند شیشه‌ای، سرامیکی و سفالی مقاومت بالایی دارند. به‌طوری که اگر از ارتفاع بیافتند دچار آسیب خاصی نمی‌شوند. این ظروف زیبای چوبی، طعم و کیفیت غذا را تغییر نمی‌دهند و می‌توانند برای مدت طولانی‌تر مواد غذایی را سالم نگه دارند.

· ظروف چوبی مناسب آشپزخانه؛ اردو خوری چوبی

اردو خوری چوبی یکی از جذاب ترین ظروف چوبی مناسب آشپزخانه است که می‌توانید برای تزئین میز پذیرایی خود از آن استفاده کنید.
درواقع اردو یا اردور همان پیش غذایی است که قبل از غذای اصلی سرو می‌شود و اصطلاحی فرانسوی است. اردورخوری‌ها نیز همان ظروف سرو پیش غذا هستند اما کاربردهای دیگری از جمله سرو انواع تنقلات، فینگر فود‌ها و آجیل‌ها را نیز دارد.

· ظروف چوبی مناسب آشپزخانه؛ آجیل خوری چوبی

از آن جایی که ظروف چوبی از جمله آجبل خوری چوبی با مواد تجزیه پذیر ساخته شده می‌شوند می‌توانند به حفظ محیط زیست کمک شایانی کنند. این ظروف زیبا با ایجاد احساس زنده بودن و طبیعی بودن باعث ایجاد نشاط و سرزندگی در بین افراد می‌شود.

استند کیک چوبی

استند کیک چوبی یکی از ظروف چوبی مناسب آشپزخانه بسیار کاربردی و زیبا است که با وجود طرح‌های مختلف، مناسب سرو انواع کیک و کاپ کیک است. استند کیک چوبی جز ظروفی است که با طراحی زیبا و مدرن، هیچ گاه از مد نمی‌افتد و اگر از آن مراقب شود، دارای عمر بسیار طولانی خواهد بود.

· کوکسا

کوکسا یک فنجان چوبی است که از چوب توس ساخته می‌شود. نام "کوکسا" از زبان فنلاندی گرفته شده است و می‌توان آن را گوکسی (سامی) یا کاسا (سوئدی) نیز نامید.

فنجان‌های چوبی کوکسا یکی از ظروف چوبی مناسب آشپزخانه است که در بین کوهنوردان سنتی، بوشکرفت‌ها، طبیعت‌گردها و علاقه‌مندان به چوب و طبیعت از جایگاه ویژه و مقدسی برخوردار است.

سمساری

شما می توانید لوازم چوبی خانه خود را به خریدار وسایل چوبی در شرق تهران در سریع ترین زمان به فروش برسانید. کافیست با سمساری سمسارچی در شرق تهران از طریق لینک زیر در تماس باشید :

https://semsarchi.com/2022/01/%d8%b3%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%d9%82-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

مهمترین نکات در نگهداری از لوازم چوبی منزل

چوب در دکوراسیون داخلی خانه برای ما ایرانی‌ها عنصری بسیار محبوب به شمار می‌آید و حرارت و صمیمیت خاصی به اتمسفر خانه می‌بخشد. اما این زیبایی نیاز به محافظت و مراقبت دارد. به همین علت در ادامه یکسری از مهم‌ترین نکات در رابطه با مراقبت از ظروف چوبی مناسب آشپزخانه را آورده‌ایم.

  • ظروف چوبی را باید از اجسام نوک‌تیز و برنده دور نگه دارید، چراکه چوب خیلی زود خط می‌افتد و ترمیم آن دشوار و گاهی هم غیر ممکن است.
  • هرگز ظروف چوبی مناسب آشپزخانه را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، زیرا هم دچار پوسیدگی می‌شوند و هم رنگ آن تغییر می‌کند.
  • چوب به دما و رطوبت حساس است، پس از ایجاد تنش‌های دمایی شدید و گرم شدن بیش از حد ظرف چوبی بپرهیزید. دقت کنید که هرگز نباید ظروف چوبی را در ماکروویو قرار دهید.
  • به یاد داشته باشید که ظرف چوبی را نباید برای طولانی مدت در آب غوطه‌ور کنید، بعد از شستشو نیز با یک حوله حتما آن را خشک کرده و سپس در هوای آزاد قرار دهید تا نم آن گرفته شود.

بررسی ظروف چوبی و پلاستیکی با یکدیگر

امروزه از مواد مختلفی برای ساخت ظروف و وسایل آشپزخانه استفاده می‌شود. دو مورد از این مواد، پلاستیک و چوب هستند در ادامه به مقایسه ظروف چوبی و پلاستیکی می‌پردازیم.

  • در مقایسه ظروف چوبی و پلاستیکی یکی از مهم‌ترین مشکلات، در حوزه بهداشت و سلامت است. از مهم‌ترین مشکلات ظروف پلاستیکی ذوب آن‌ها در اثر حرارت و مواد اسیدی است.
  • دیگر عیب بزرگ ظروف پلاستیکی عدم جذب آن‌ها در محیط زیست پس از استفاده است.
  • در مقایسه ظروف چوبی و پلاستیکی، ظروف چوبی کاملا سازگار با محیط زیست هستند و در برابر حرارت مقاوم‌تر از ظروف پلاستیکی عمل می‌کنند.
  • همچنین در مقایسه ظروف چوبی و پلاستیکی، به لحاظ وزن، ظروف پلاستیکی وزن کمتری‌ دارند و شست و شوی آن‌ها ساده‌تر از ظروف چوبی است.
  • ظروف پلاستیکی قابلیت پذیرش طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون را دارند و در مقایسه ظروف چوبی و پلاستیکی از نظر زیبایی، ظروف پلاستیکی چشم‌گیر‌تر هستند. با این حال توصیه می‌شود خصوصا برای کودکان از ظروف پلاستیکی استفاده نشود چراکه آسیب‌های زیادی به سیستم گوارش آنان خواهد رساند. در مقابل ظروف چوبی برای بچه‌ها کاملا ایمن هستند.

غبار روی ظروف چوبی عمر اجسام را کم می‌کند، برای حفاظت از آن‌ها لازم است به‌طور مدام نظافت شوند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید