آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ مردادماه را ۶۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۹۲۱۱
بازدید : ۹۹۰

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ مردادماه ۶۲ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۶۰ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹۶۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۷۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۷۲۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۸۲ هزار و ۲۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۲۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۴۷۶ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۷ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۷۹۴ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۳ هزار و ۹۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۸۱ هزار و ۶۱۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۸۱ میلیون و ۶۱۲ هزار نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸۸۵ نفر در یک روزبه تعداد شش میلیون و ۴۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۵۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۱۰۹ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۵۵ هزار و ۵۹ نفر (هشت فوتی)

۲. برزیل ۶۷۸ هزار و ۵۷۸ نفر (۴۸ فوتی)

۳. هند ۵۲۶ هزار و ۳۹۶ نفر (۳۹ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۲ هزار و ۴۳۳ نفر (۳۸ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۷ هزار و ۷۱۳ نفر (۱۰۹ فوتی)

۶. پرو ۲۱۴ هزار و ۳۰۳ نفر (۷۶ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۳ هزار و ۹۵۳ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۲ هزار و ۸۶ نفر (۸۳ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۶ هزار و ۹۹۳ نفر (۱۰ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۱ هزار و ۹۸۳ نفر (بدون فوتی)

۱۱. ایران ۱۴۱ هزار و ۹۹۸ نفر (۶۲ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید