قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۰ مردادماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۷۴ دلار و ۱۴ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۹۲۲۸
بازدید : ۵۲۰

فرادید | طلا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمت همراه شد. امروز ۱۱ مردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با رشد ۲.۹۷ درصد به ۱۷۷۴ دلار و ۱۴ سنت رسید.

دیروز قیمت طلا با کاهش ارزش دلار افزایش یافت. سرمایه گذاران نیز به دنبال اطلاعات اقتصادی برای سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا بودند.

به گزارش فرادید؛ دلار در برابر رقبای خود نزدیک به پایین‌ترین حد سه هفته اخیر خود افت کرد و طلای دلاری را برای سایر دارندگان ارز ارزان‌تر کرد. شاخص بازدهی خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده نزدیک به پایین‌ترین سطح چهار ماهه خود بود.

خرید فیزیکی طلا هفته گذشته در هند کاهش یافت، زیرا قیمت روپیه به بالاترین سطح سه هفته اخیر رسید، در حالی که احتمال اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با موارد بیشتر ویروس کرونا چشم‌انداز تقاضا را در چین که مصرف‌کننده اصلی آن بود، مخدوش کرد.

در صورتیکه طلا بتواند با موفقیت از منطقه ۱۷۷۰ عبور کند، سطح مهم بعدی ۱۷۸۰ دلار می‌باشد. چنانچه گاو‌های مارکت موفق به بالاتر بردن قیمت طلا شوند، سطح مقاومت بعدی قیمت ۱۸۰۰ دلار خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، قیمت ۱۸۰۰ دلار چشم خریداران را گرفته است.

قیمت طلا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید