بگو اول چه حیوانی دیدی تا بگویم چگونه فردی هستی!

بگو اول چه حیوانی دیدی تا بگویم چگونه فردی هستی!

این توهم نوری جنبه‌های کلیدی شخصیت شما را بر اساس اینکه کدام یک از دوازده حیوان مختلف را ابتدا می‌بینید، آشکار می‌کند.

کد خبر : ۱۰۹۲۳۹
بازدید : ۱۷۵۳

به باور روانشناسان توهمات نوری یک راه سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر در مورد شخصیت شماست. چون تصور می‌شود آنچه در یک تصویر می‌بینیم با ویژگی‌های ما مرتبط است.

این تست برای شناسایی تیپ شخصیتی، نقاط قوت و ترجیحات افراد طراحی شده است که به چهار دسته تقسیم می‌شود:

درونگرایی/برونگرایی

حس/شهود

تفکر/احساس

قضاوت/درک

این توهم نوری جنبه‌های کلیدی شخصیت شما را بر اساس اینکه کدام یک از دوازده حیوان مختلف را ابتدا می‌بینید، آشکار می‌کند. ظاهرا هر حیوانی چیز‌های زیادی در مورد اینکه شما کی هستید و دیگران شما را چگونه می‌بینند می‌گوید. بیایید ببینیم!

شیر
شیر: اگر اول شیر را دیدید به این معناست که شما یک رهبر متولد شده اید. بسیار با اعتماد به نفس و جاه طلب هستید. شما قلبا شجاع هستید که باعث شده دیگران احترام زیادی برای شما داشته باشند.

گربه
گربه: اگر ابتدا گربه را دیدید، یعنی شما در زندگی بسیار با انگیزه و مصمم هستید. شما همچنین تمایل دارید که گاهی اوقات درونگرا و مستقل باشید. یعنی در تنهایی خود کاملا خوشحال هستید.

گرگ
گرگ: اگر گرگ را دیدید به این معناست که شما یک فرد مرموز هستید و دیگران ممکن است برای شما مشکل خلق کنند.

توقعات زیادی از خود دارید و از هوش، اراده و غریزه خود استفاده خواهید کرد تا از شرایط سخت عبور کنید. بر هر شک و تردیدی غلبه خواهید کرد.

نهنگ
نهنگ: اگر نخست نهنگ را دیدید، یعنی می‌دانید چه کسی هستید و می‌خواهید در زندگی به چه چیزی برسید.

شما به خودتان اجازه می‌دهید که در هنگام تصمیم‌گیری‌های دشوار با قلبتان هدایت شوید و از بودن در یک گروه لذت می‌برید. به ویژه زمانی که در اطراف شما افرادی همفکر قرار می‌گیرند که در مورد موضوعات مهم نظرات مشابه شما را دارند.

اسب
اسب: اگر ابتدا اسب را دیدید به این معناست شما فردی ماجراجو هستید که از استقلال خود لذت می‌برید.

شما دوست ندارید در زندگی عقب مانده باشید و واقعا برای آزادی خود ارزش قائل هستید. همچنین فردی بسیار قوی که در هر موقعیتی راه خود را پیدا می‌کنید.

جغد

جغد: اگر اول جغد را دیدید یعنی شما بسیار باهوش، اما نسبت به محیط اطراف خود نیز بسیار حساس هستید. این افراد بسیار خاص هستند، شاید حتی کمال گرا باشند. توجه آن‌ها به جزئیات می‌تواند آن‌ها را کمک کند تا در زندگی موفق شوند.

روباه
روباه: اگر ابتدا روباه را دیدید یعنی شما گاهی اوقات محتاط، اما همچنین پرشور و شجاع هستید. مردم ممکن است شما را جذاب و شوخ ببینند. روباه‌ها در بدست آوردن آنچه می‌خواهند بی نظیر هستند.

میمون
میمون: اگر ابتدا میمون را دیدید به این معناست که شما یک فرد بازیگوش هستید که از خندیدن لذت می‌برد. اما دوست دارید دوستان و خانواده را نزدیک به خود داشته باشید.

شما همچنین کاملا مستقل هستید، اما تمایل دارید در این مورد کاملا انعطاف پذیر باشید. میمون‌ها می‌توانند افکار واقعی خود را در مورد چیزی پنهان کنند؛ بنابراین دیگران نمی‌تواند شما را به راحتی درک کند.

فیل
فیل: ا گر در نگاه نخست فیل را دیدید یعنی، روحیه قوی دارید و در عشق و مراقبت از دیگران فداکار هستید. حتی اگر مردم توجه مشابهی به شما نشان ندهند، شما بدون هیچ گونه قید و شرطی از آن‌ها مراقبت خواهید کرد و همیشه بهترین‌ها را برای دیگران می‌خواهید.

لاک پشت
لاک پشت: لاک پشت را دید؟ یعنی شما فردی باهوش، اما کاملا درونگرا هستید. چون برای رشد نیاز به تنهایی دارید. لاک پشت‌ها نسبت به دیگران حساس‌تر هستند، اما در درک احساس دیگران فوق العاده عمیق می‌باشند.

خرس
خرس: اگر اول خرس را دیدید، یعنی شخص قوی و شجاع که مردم و دوستان تان به شما وابسته هستند، خصوصا در مواقع سخت.

بگو اول چه حیوانی دیدی تا بگویم چگونه فردی هستی!
زرافه: اگر ابتدا زرافه را دیدید به این معناست که فردی عملگرا و صبور هستید. شما تمایل ندارید که خیلی خود را در جزئیات کوچک غرق کنید. در عوض یک چشم انداز «تصویری بزرگ» از زندگی دارید که شما را مثبت و ثابت نگه می‌دارد.

منبع: خبرنما

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید