۳۲ میلیارد تومان دیگر؛ خرج جدید ویلموتس برای ایران!

۳۲ میلیارد تومان دیگر؛ خرج جدید ویلموتس برای ایران!

مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون به خاطر قرارداد مارک ویلموتس ۳۲ میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکار است.

کد خبر : ۱۰۹۲۴۴
بازدید : ۶۰۸

آرش فرهادی، مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص موضوعات مطرح شده درباره هزینه‌های پرونده مارک ویلموتس گفت: مهم‌ترین اثر این قرارداد در صورت‌های مالی و ترازنامه فدراسیون فوتبال می‌باشد که باعث زیان ده شدن فدراسیون و بحرانی شدن شرایط مالی مجموعه فوتبال شده است.

آرش فرهادی تصریح کرد: علاوه بر حکم صادره برای آقای ویلموتس، حکم دستیاران ایشان از سوی CAS و برگ تشخیص مالیات ۳۲ میلیارد تومانی نیز به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است و با وجود تلاش دکتر وثوق احمدی و تیم حقوقی همراه ایشان در کاهش میزان محکومیت که شایسته قدردانی است، پرداخت مبلغی حدود چهار میلیون یورو برای فدراسیونی که ساختمانش را هم از دست داده یک فاجعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نکاتی که مقام عالی وزارت ورزش دکتر سجادی در خصوص زیان‌های ناشی از پرونده اعم از مالیات و ساختمان و مبلغ نقدی مطرح و از عبارت سونامی استفاده کردند به طور کامل مستند و درست است و علاوه بر این موارد، زیان‌های قابل توجه دیگری باقی مانده که آثار آن در آینده مشخص می‌شود.

فرهادی گفت: تلاش‌های مسئولان حقوقی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ادامه دارد و ما امیدوار به کمک دولت محترم هستیم تا زیان‌ها و خسارت‌های این فاجعه را برای فدراسیون کمتر کنیم. بدهی ۳۲ میلیارد تومانی مالیات قرارداد ویلموتس، جدای از مالیات پرداخت نشده قرارداد کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال است که هم اکنون به طور اقساطی به اداره دارایی پرداخت می‌شود.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال متاسفانه با تبعات ناشی از این پرونده مواجه است، اما جا دارد از همراهی و تلاش‌های دکتر سجادی و همکاران ایشان و معاونت حقوقی وزارت به ویژه در خصوص تعاملی که از طریق وزارت ورزش با وزارت اقتصاد جهت همکاری با فدراسیون در حل و فصل آثار ناشی از این پرونده ایجاد شد تشکر کنیم و امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و دولت محترم مشکلات حاصل از این قرارداد هرچه زودتر رفع شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید