واکنش تند «هادی چوپان» به باخت سجاد غریبی

واکنش تند «هادی چوپان» به باخت سجاد غریبی

چوپان بعد از آبروریزی بزرگ سجاد غریبی مقابل حریف نه چندان حرفه‌ای قزاق این بار به انتقاد از غریبی پرداخت و در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داد.

کد خبر : ۱۰۹۲۵۸
بازدید : ۲۷۴۳

هادی چوپان بعد از شکست مفتضحانه سجاد غریبی به او توصیه کرد زندگی عادی اش را پی بگیرد.

هادی چوپان که یکی از چهره‌های موفق ورزش بدنسازی و پرورش اندام ایران است و در فینال مسترالمپیا نیز به مدال برنز رسیده، با انتشار پستی در فضای مجازی به اتفاقات اخیر و شکست پرحرف و حدیث و تحقیرآمیز سجاد غریبی، واکنش شدیدی نشان داد و از وی خواست دست از کار‌های خود بردارد.

هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی بعد از تحقیر سجاد غریبی در برابر مارتین فورد آمریکایی که با واکنش تحقیرآمیز ایرانی‌ها علیه سجاد غریبی در فضای مجازی همراه بود با انتشار پستی از مردم کشورمان درخواست کرد که به سجاد غریبی نخندند، اما چوپان بعد از آبروریزی بزرگ سجاد غریبی مقابل حریف نه چندان حرفه‌ای قزاق این بار به انتقاد از غریبی پرداخت و در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داد.

«هادی چوپان»

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    کاملا مشخصه سجاد از هیچ کسی حرف شنوایی نداره و حتی خودشرو هم دوست نداره چطور انتظار دارین کشورش رو دوست داشته باشه. باید یه اطلاعیه بزنه برای سرریال کمدی نیاز داشتم به این صحنه ها تا موجب پیروزی خودش بشه و حریفاش شاکی بشن.

  • qrsert ارسالی در

    يا حق......احسنت....

    • ⚠️ ارسالی در

      زود قضاویمت نکنیم حتما دلیلی هست خدا می‌داند دوستان

  • ⚠️ ارسالی در

    اگه باختن ابرو رو میبره روزی هزاربار تو زندگی میبازیم ............. صبر داشته باشیم

  • دانا ارسالی در

    سجاد احتمالا خواسته معروف بشه فقط همين وگرنه حداقل در مقابل مبارز قزاق از مبارزه فرار نمي كرد وپشت به حريف نمي كرد وتصويري زشت از جسارت وغيرت ايرانيان بجاي نمي گذاشت.

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید