قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ مردادماه با ۰.۹۳ درصد کاهش نرخ به ۲۲,۸۰۶ دلار معادل ۷۳۵,۷۶۷,۱۷۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۲۵۹
بازدید : ۳۴۲

فرادید | بیت کوین کانال ۲۳ هزار دلار را از دست داد. امروز ۱۲ مردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۹۳ درصد به ۲۲,۸۰۶ دلار معادل ۷۳۵,۷۶۷,۱۷۲ تومان رسید.

بیت کوین (BTC) هفته جدید را با کاهش ۳ درصدی ​​آغاز کرد. این ارز رمزپایه که روز‌های گذشته تا مرز ۲۴,۵۰۰ دلار نیز افزایش یافته بود، از دیروز در مسیر اصلاح نزولی قرار گرفته و اکنون با قیمتی در حدود ۲۲,۸۰۰ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این دارایی نیز اکنون به ۴۳۷.۸۹ میلیارد دلار می‌رسد. شاخص ترس و طمع در بازار نیز امروز عدد ۳۱ را نشان داده و همچنان در منطقه ترس قرار دارد.

به گزارش فرادید، بازار‌های جهانی به دلیل هراس از تشدید تنش میان پکن و واشنگتن پس از سفر نانسی پلوسی به تایوان شاهد نوسان‌های شدیدی بود و تجارت‌های پرریسک از جمله رمزارز‌ها در این رویداد با سقوط همراه بودند.

دیروز در چین، شاخص شانگ‌های کامپوزیت ۲.۳ درصد و شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ ۲.۴ درصد سقوط کرد. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد کاهش یافت و اتریوم ۵ درصد کاهش یافت.

برخی تحلیلگران این رفتار قیمت را مثبت تلقی می‌کنند. استدلال آن‌ها این است که پس از جهش بیت‌کوین پس از ریزش قبل خود، این رمزارز توانست سقف جدیدی را به ثبت برساند. طبیعی است که با رسیدن آن به سطوح بالای ۲۴هزار دلار، کمی اصلاح را در آن شاهد باشیم.

البته این اصلاح باید دوباره در سطوح حمایتی پایین‌تر مورد حمایت قرار گیرد و دوباره شاهد بازگشت حجم معاملات بالا در این سطوح باشیم. در مقابل برخی دیگر از تحلیلگران، روند کلی بیت‌کوین را همچنان نزولی تفسیر می‌کنند و انتظار دارند حتی این رمرارز کف پایین‌تری را این بار تشکیل دهد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۳,۳۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۲۲,۸۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۲,۶۸۰ دلار است. این نزدیک به سطح ۵۰% اصلاح فیبوناچی است. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۲۲,۰۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید