قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۳ مردادماه با ۰.۹۹ درصد افزایش نرخ به ۲۳,۱۳۹ دلار معادل ۷۳۵,۰۹۱,۳۲۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۲۸۵
بازدید : ۵۱۱

فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانال ۲۳ هزاردلار بازگشت. امروز ۱۳ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۹۹ درصد به ۲۳,۱۳۹ دلار معادل ۷۳۵,۰۹۱,۳۲۱ تومان رسید.

بیت کوین از روز گذشته در یک مسیر اصلاح نزولی قرار گرفته و تا زیر مارک ۲۳ هزار دلار کاهش یافت. در حال حاضر، وضعیت تاحدودی تغییر کرده و بیت کوین با افزایش دوباره به منطقه سبز وارد شده و با قیمتی در حدود ۲۳,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. اگر کندل امروز در قلمرو منفی بسته شود، پنجمین روز متوالی از کاهش قیمت بیت کوین را شاهد خواهیم بود.

به گزارش فرادید؛ تغییرات اخیر، ارزش بازار بیت کوین را به ۴۳۹.۸۹ میلیارد دلار رسانده و دامیننس آن اکنون معادل ۴۱.۲% است. شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز امروز با اندکی افزایش به عدد ۳۴ رسیده و در منطقه ترس قرار گرفته است.

وبسایت newsbtc در تحلیل جدید خود از بیت کوین نوشته درصورتی که مقاومت ۲۴۱۸۰ دلار شکسته شود راه بیت کوین برای صعود هموار خواهد شد. از طرفی با از دست رفتن حمایت ۲۲,۲۱۰ دلار، بیت کوین وارد یک روند نزولی خواهد شد. البته فعلا قیمت با حمایت فاصله زیادی دارد و احتمال رسیدن آن به مقاومت مذکور بیشتر است.

بیت‌کوین تا به این لحظه حمایت ۲۲,۵۰۰ دلاری خود را حفظ کرده است.

پس از نزول قیمت به زیر سطح ۲۳,۵۰۰ دلار، گاو‌ها از منطقه حمایتی کلیدی ۲۲,۵۰۰ دلار محافظت می‌کنند. اگر به زیر ۲۲۵۰۰ دلار برویم، ممکن است قیمت تا حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲,۰۰۰ دلار کاهش یابد. بعد از این سطح نیز می‌تواند سطح ۲۱,۲۰۰ دلار را آزمایش کند.

در صورتی که بیت‌کوین صعود بیشتری را داشته باشد، مقاومت نزدیک آن سطح ۲۳,۲۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی می‌تواند ۲۳,۵۰۰ دلار باشد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند حرکت صعودی ثابتی را آغاز کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید