قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۳ مردادماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۷۲ دلار و ۵۳ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۹۲۹۱
بازدید : ۶۴۹

فرادید | طلا همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۱۳ مردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افزایش ۶.۹۰ درصد به ۱۷۷۲ دلار و ۵۳ سنت رسید.

این در حالی است که افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا، تقویت شاخص دلار آمریکا و کاهش قیمت نفت خام، علاقه خرید به فلزات گرانبها را از کاهش داد. افزایش ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران روز گذشته نیز برای فلزات امن نزولی بود.

به گزارش فرادید؛ در حالی که معیار بازدهی خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده از بالاترین سطح بیش از یک هفته گذشته سقوط کرد، دلار در برابر رقبای خود ۰.۱ درصد کاهش یافت و باعث شد طلای دلاری را برای سایر ارز‌ها ارزان‌تر کرد.

داده‌ها نشان می‌دهد که صنعت خدمات ایالات‌متحده به طور غیرمنتظره‌ای در جولای رشد کرد، زیرا سفارش‌های جدید به شدت رشد کردند، در حالی که سفارش‌های کارخانه‌های ایالات‌متحده نیز در ژوئن افزایش یافتند و پس از پیشرفت ۱.۸ درصدی در ماه می، ۲ درصد افزایش یافتند.

اکنون تمرکز روی داده‌های مشاغل ایالات‌متحده است که قرار است در روز جمعه منتشر شود و می‌تواند شفافیت بیشتری را در مورد تشدید تهاجمی فدرال رزرو برای مقابله با تورم ارائه دهد.

نظرسنجی رویترز نشان داد که تحلیلگران پیش‌بینی خود از قیمت پلاتین و پالادیوم را به شدت کاهش داده‌اند، زیرا کاهش رشد اقتصاد جهانی باعث کاهش تقاضا شده است.

قیمت طلا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید