قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

قیمت بیت کوین امروز ۱۵ مردادماه با ۱.۰۵ درصد افزایش نرخ به ۲۳,۲۲۸ دلار معادل ۷۲۷,۷۲۱,۶۲۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۳۱۱
بازدید : ۷۳۹

فرادید | بیت کوین در یک حرکت رفت و برگشتی بار دیگر در کانال ۲۳ هزار دلار قرار گرفت. امروز ۱۵ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۰۵ درصد به ۲۳,۲۲۸ دلار معادل ۷۲۷,۷۲۱,۶۲۶ تومان رسید.

قیمت بیت کوین (BTC) روز پنجشنبه ۴ درصد کاهش یافت و به زیر ۲۳,۰۰۰ دلار سقوط کرد. ولی با حمایت خوبی که در ناحیه ۲۲,۴۰۰ پیدا کرد، به روند صعودی خود بازگشت و به سطح فعلی در حدود ۲۳۲۰۰ دلار رسید. ارزش بازار آن اکنون ۴۴۳.۴۵ میلیارد دلار و چیرگی آن بر آلتکوین‌ها معادل ۴۰.۸% است.

به گزارش فرادید؛ همزمان با بازگشت بیت‌کوین به بالای ۲۳هزار دلار و نزولی شدن شاخص دامیننس، آلت‌کوین‌ها شاهد رشد بیشتری نسبت به بیت‌کوین بودند.

سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی اصلاحی نیز نزدیک منطقه ۲۳,۰۰۰ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳,۳۰۰ دلاری است. بسته شدن به بالای منطقه مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری می‌تواند شروع یک افزایش ثابت باشد. در مورد ذکر شده، ممکن است قیمت پس از مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلار افزایش یابد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۳,۰۰۰ دلاری و SMA ۱۰۰ ساعته را پاک کند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۲۲,۸۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۲,۴۰۰ دلار است. بسته شدن به زیر سطح ۲۲,۴۰۰ دلار ممکن است حرکت به سمت ۲۲,۰۰۰ دلار را آغاز کند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۲۱,۲۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید