رزرو هتل‌های ۵ ستاره اصفهان با بهترین قیمت

رزرو هتل‌های ۵ ستاره اصفهان با بهترین قیمت

برای رزرو هتل در اصفهان می‌توانید انواع هتل‌های 5 ستاره، سوئیت، هتل آپارتمان و اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی را انتخاب کنید.

کد خبر : ۱۰۹۳۳۴
بازدید : ۱۲۱۷

استان اصفهان بخش زیادی از تاریخ و فرهنگ ایران را در خود جای داده است. اصفهان به نصف جهان، شهر گنبدهای فیروزه‌ای و پل‌های معروف شهرت دارد. وجود بناهای تاریخی با معماری سنتی ایرانی اصفهان را به مقصدی محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

تعدد جاذبه‌ها و دیدنی‌های اصفهان به شما مجال در هتل ماندن نخواهد داد! اما به هر حال پس از ساعت‌ها گردش در اصفهان نیاز به هتل و اقامتگاه برای استراحت دارید. با توجه به آمار بالای ورود گردشگران داخلی و خارجی هتل‌های فراوانی در اصفهان ساخته شده‌اند. هتل‌های اصفهان از نظر کیفیت و خدمات در سطح هتل‌های یک شهر توریستی هستند و مهمانان خود را راضی نگه می‌دارند.

برای رزرو هتل در اصفهان می‌توانید انواع هتل‌های 5 ستاره، سوئیت، هتل آپارتمان و اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم هتل‌های 5 ستاره اصفهان را برای شما معرفی کنیم. هتل‌های لوکس اصفهان برای گذراندن تعطیلات جذاب و رویایی در اصفهان انتخاب مناسبی هستند. شما می‌توانید هتل‌های پنج ستاره اصفهان را با بهترین قیمت در سایت رهی نو رزرو کنید.

هتل‌های 5 ستاره اصفهان کدامند؟

هتل‌های 5 ستاره اصفهان که جزو هتل‌های لوکس این استان محسوب می‌شوند، لذت تجربه یک سفر به یادماندنی به اصفهان را دوچندان می‌کنند. البته هزینه اقامت در هتل‌های لوکس اصفهان کم نیست اما در برابر خدمات و امکانات این هتل‌ها به صرفه به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که هزینه اقامت در هتل‌های اصفهان در طول سال متغیر است.

هزینه هتل‌های اصفهان در فصول پاییز و زمستان نسبت به ایام تعطیلات نوروز و فصل تابستان بسیار کمتر است. در ادامه با 2 هتل پنج ستاره اصفهان که لقب لوکس‌ترین هتل‌های شهر را یدک می‌کشند آشنا شوید.

هتل عباسی اصفهان

هتل 5 ستاره عباسی یکی قدیمی‌ترین و بزرگترین هتل ایران است که 300 سال پیش به دستور شاه عباس صفوی ساخته شد. ساختمان هتل عباسی اصفهان یادآور معماری ایرانی قرن هجدهم و دوره شکوهمند صفویان است. هتل عباسی در دوره صفویه کاروانسرا بوده و پس از حمله مغول‌ها به اصفهان از بین رفته است. در سال 1336 کاروانسرای عباسی مجدد بنا شد. کاروانسرای عباسی در سال 1345 بازسازی و به شکل هتل امروزی در آمد.

زیبایی بنای تاریخی هتل عباسی اصفهان باعث شده که آن را نصف اصفهان بنامند! گچ بری‌های بی‌نظیرسقف، آینه کاری دیوارها و سایر تزئینات چشم نواز هتل لقب زیباترین مهمانسرای جهان را برای هتل عباسی اصفهان به ارمغان آورده است. هتل عباسی 231 اتاق و سوئیت مجلل و مجهز برای پذیرایی از مسافران دارد.

رستوران‌های هتل عباسی تنها محلی برای صرف غذا نیستند! رستوران‌های چهلستون و رستوران چشم‌انداز هتل عباسی اصفهان با داشتن تابلوهای نقاشی دوره‌های قاجار و صفویه، هنرنمایی دیوارها و سقف، ستون‌ها، نرده‌ها و کفپوش‌ها، درها و شیشه‌ها و حتی چراغ‌ها و آویزهای سقف خود موزه‌ای منحصر به فرد هستند.

هر دو رستوران هتل عباسی با منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. علاوه بر رستوران‌های هتل عباسی کافی‌شاپ، سفره‌خانه و چایخانه هتل نیز برای سرو انواع نوشیدنی‌، دسرها و فست فود در خدمت میهمانان هستند. واحدهای اقامتی هتل عباسی به 4 دسته اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های پردیس، سوئیت‌های قاجار و سوئیت‌های صفوی تقسیم می‌شوند.

هتل‌های 5 ستاره اصفهان

سوئیت‌های قاجار و صفوی با فضای تاریخی و شاهانه خود اقامتی لوکس را در اصفهان به شما هدیه می‌دهند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عباسی به اینترنت رایگان، صندوق امانات، سشوار، سرویس قهوه و سیستم‌های ایمنی بروز دنیا مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل عباسی اصفهان می‌توان به استخر رایگان، سونا، جکوزی، سالن‌های متعدد، روم سرویس، فروشگاه، پارکینگ و دستگاه ATM اشاره کرد.

هتل عباسی اصفهان در خیابان چهارباغ قرار دارد و به واسطه موقعیت مکانی خوب خود به میدان نقش جهان، زاینده رود و پل‌های مشهور اصفهان دسترسی دارد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی دیگر از هتل‌های لوکس اصفهان که قدمتی 50 ساله دارد هتل پارسیان کوثر اصفهان است. هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال 1349 در حاشیه زاینده رود و سی و سه پل ساخته شد. 194 اتاق و سوئیت لوکس هتل پارسیان در دو ساختمان اصلی و فیروزه هتل جای گرفته‌اند. به دلیل همجواری هتل پارسیان کوثر اصفهان با زاینده رود واحدهای اقامتی هتل چشم اندازی از این رودخانه زیبا دارند.

هتل پارسیان کوثر علاوه بر اتاق‌های 1 و 2 تخته سوئیت‌های رویال و دوبلکس را برای رفاه بیشتر میهمانان آماده کرده است. واحدهای اقامتی هتل پارسیان کوثر اصفهان دارای یخچال، تلفن، تلویزیون، چای ساز و سیستم تهویه مطبوع هستند. علاوه بر این، خدمات روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فکس، اتاق چمدان، اجاره ماشین با راننده، خدمات تهیه بلیط و خدمات راهنمای تور نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

اگر قصد اقامت در هتل پارسیان کوثر اصفهان را دارید از بابت غذا در طول سفر اصلا نگران نباشید. 6 رستوران متنوع و فوق العاده در هتل پارسیان کوثر برای سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی وجود دارند. علاوه بر رستوران در کافی‌شاپ‌های هتل پارسیان نیز می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع دسرها میل کنید.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل پارسیان کوثر اصفهان فراتر از خدمات یک هتل 5 ستاره بنظر می‌رسد. با وجود امکاناتی مانند استخر رایگان، جکوزی، باشگاه، سونا، فضایی برای پیاده روی و سالن بدنسازی در هتل پارسیان کوثر اصفهان اوقات خوشی در انتظار شماست!

از دیگر امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توان به دستگاه ATM، فروشگاه، Business Center، امكانات برای معلولين، صندوق امانات، اینترنت، ماهواره، سالن‌های کنفرانس و تشریفات و ... اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از مزیت‌های مهم این هتل است. دسترسی آسان از هتل پارسیان کوثر به بازار اصفهان، میدان نقش جهان، زاینده رود، سی و سه پل، کلیسای وانک و شربت خانه فیروز باعث شده گردشگران بسیاری این هتل را اقامت در اصفهان انتخاب کنند.

رزرو هتل‌های 5 ستاره اصفهان با بهترین قیمت در سایت رهی نو

با رزرو هتل‌های 5 ستاره اصفهان می‌توانید خاطرات جذابی از سفر به اصفهان را در ذهن خود حک کنید. هتل‌های لوکس اصفهان با خدماتی که ارائه می‌دهند لحظات نابی را برایتان می‌سازند و تعطیلات شما را شیرین و دلچسب می‌کنند.

اگر قصد سفر تفریحی یا کاری به اصفهان را دارید می‌توانید برای رزرو هتل در اصفهان به سایت رهی نو مراجعه کنید. رهی نو یک سامانه رزرواسیون آنلاین هتل است که با ارائه بهترین قیمت‌ها سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید