قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ مردادماه با ۱.۳۰ درصد افزایش نرخ به ۲۳,۳۱۴ دلار معادل ۷۳۳,۶۲۱,۶۳۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۳۷۱
بازدید : ۴۷۰

فرادید | بیت کوین وارد فاز صعودی شد. امروز ۱۷ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۳۰ درصد به ۲۳,۳۱۴ دلار معادل ۷۳۳,۶۲۱,۶۳۸ تومان رسید.

قیمت بیت کوین هم اکنون در حدود ۲۳,۳۰۰ دلار است و نسبت به روز گذشته افزایش ناچیزی داشته است، اما بازدهی این ارز در مقیاس هفتگی منفی شده و طی یک هفته گذشته با کاهش ۲.۵ درصدی مواجه شده است.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین با ارزش بازار ۴۴۳ میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته ۲۵ میلیارد دلار معامله شده است. طی ماه گذشته میلادی شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین افزایش یافته که این موضوع فعالان بازار را امیدوار کرده که دوران نزولی طولانی مدت به پایان رسیده و روز‌های مثبت در راه هستند.

دو روز گذشته، بیت‌‎کوین و سایر رمزارز‌های بازار کریپتو نوسانات قابل توجهی در قیمت نداشتند و در سطوح مهم قیمتی خودشان درگیر هستند. این وضعیت در روز‌های شنبه و یکشنبه به دلیل بسته بودن بازار‌های جهانی است.

باید منتظر بمانیم تا بیت‌کوین یا به سمت مقاومت نزدیک خود در سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار برود و یا دوباره سطح ۲۲هزار و ۵۰۰ را آزمایش کند.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۳,۰۰۰ دلاری و SMA ۱۰۰ ساعته را پاک کند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۲۲,۸۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۲,۴۰۰ دلار است. بسته شدن به زیر سطح ۲۲۴۰۰ دلار ممکن است حرکت به سمت ۲۲,۰۰۰ دلار را آغاز کند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۲۱,۲۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید