قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

قیمت بیت کوین امروز ۱۸ مردادماه با ۲.۶۸ درصد افزایش نرخ به ۲۳,۸۰۵ دلار معادل ۷۵۰,۹۶۴,۴۳۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۳۸۹
بازدید : ۴۱۵

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند و کانال ۲۳ هزار را پشت سرگذاشت. امروز ۱۸ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۶۸ درصد به ۲۳,۸۰۵ دلار معادل ۷۵۰,۹۶۴,۴۳۲ تومان رسید.

پس از گذراندن چند روز در معاملات ساید در حدود تراز ۲۳ هزار دلار، بیت کوین در نهایت توانست یک قدم دیگر به سمت جلو بردارد و به سطح ۲۴,۰۰۰ دلار نزدیک شود.

به گزارش فرادید؛ علیرغم ریجکت شدن قیمت طی روز‌های پایانی هفته در حدود تراز ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار و اصلاح قیمت تا مرز ۲۲,۴۰۰ دلار، رمز ارز اول بازار موفق شد بار دیگر خود را به سطح ۲۳,۰۰۰ دلار نزدیک کند.

در حقیقت روز‌های پایانی هفته بیت کوین وضعیت کاملاً آرامی را سپری کرد. روز‌های شنبه و یکشنبه این عدم نوسان قیمت با حجم کم معاملات نیز همراه شد. ولی هفته جدید با تغییرات مثبتی آغاز شد، به طوری که بیت‌کوین بار دیگر در مسیر بازیابی قیمت قرار گرفت و در نهایت توانست بازه تحکیم خود را بشکند و با افزایش هزار دلاری از سطح ۲۴ هزار دلار عبور کند.

گفتنی است امروز با رشد بیت‌کوین، دامیننس بیت‌کوین دوباره به زیر سطح ۴۱٫۲۵درصد رسید و این موضوع به حرکت آلت‌کوین‌ها کمک کرد. در حال حاضر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز رشد بیشتری نسبت به بیت‌کوین تجربه کردند.

در مقابل شاخص ترس و طمع بیت‌کوین همچنان در وضعیتی ثابت قرار دارد. این شاخص نسبت به روز‌های قبل خود تغییری نکرد و همچنان منطقه ترس در بازار را نشان می‌دهد. به نظر تحلیلگران باید منتظر اعلام وضعیت بیت‌کوین بمانیم. تا زمانی که روند بیت‌کوین مشخص نشود، شاخص‌های سنتیمنت بازار همچنان راکد باقی خواهند ماند.

در ادامه روند صعودی بیت‌کوین، گاو‌ها حتی سطح ۲۳,۲۰۰ دلار را نیز پشت سر گذاشتند، اما نزدیکی سطح ۲۳,۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو هستند. مقاومت اصلی بعدی همچنان نزدیک به ۲۳,۸۰۰ دلار است. حرکت پایدار قیمت بالای منطقه مقاومت ۲۳,۸۰۰ دلاری می‌تواند آغازگر روند قوی‌تری باشد.

از نگاه منفی نیز، حمایت نزدیک بیت‌کوین سطح ۲۳,۰۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲,۵۰۰ دلاری‌ست که زیر آن قیمت می‌تواند کاهش شدیدتری آغاز کند.

در واقع اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۳,۰۰۰ دلاری و SMA ۱۰۰ ساعته را پاک کند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۲۲,۸۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۲,۴۰۰ دلار است. بسته شدن به زیر سطح ۲۲,۴۰۰ دلار ممکن است حرکت به سمت ۲۲,۰۰۰ دلار را آغاز کند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۲۱,۲۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید