جنسیس G۹۰؛ قاتل خودرو‌های آلمانی

جنسیس G۹۰؛ قاتل خودرو‌های آلمانی

مهمترین ویژگی جی ۹۰ را باید به طراحی آن مربوط دانست که شرایطی غیرتکراری و خاص را در بازار پر از محصولات شبیه هم امروز، ارائه می‌دهد.

کد خبر : ۱۰۹۴۲۲
بازدید : ۶۸۰

باتوجه به انتشار تصاویر واقعی و تست رانندگی مدل ۲۰۲۳ این خودروی بسیار خاص کره ای، در ادامه نگاهی به جی ۹۰ جدید در تریم ۳.۵T E-SC خواهیم داشت.

این تریم در بازار آمریکا ۱۰۱۲۹۵ دلار قیمت دارد.

همانطور که در نام تریم مشخص است، در بخش پیشرانه از نمونه ۳.۵ لیتری توربوشارژ به همراه استارتر ژنراتور استفاده شده که این مجموعه برابر با ۴۰۹ اسب بخارخروجی و ۴۰۵ پوندفوت گشتاور دارد. سیستم هیبرید ملایم ۴۸ ولتی نیز نقش مهمی در بهبود عملگرد موتور و کاهش تاخیر سیستم توربوشارژ دارد.

مهمترین ویژگی جی ۹۰ را باید به طراحی آن مربوط دانست که شرایطی غیرتکراری و خاص را در بازار پر از محصولات شبیه هم امروز، ارائه می‌دهد. چراغ‌های اصلی باریک و خطی، جلوپنجره الملسی بزرگ و چیدمان کاملی از عناصر کرومی به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

به آنچه گفته شد باید رینگ‌های ۲۱ اینچی با طراحی سه بعدی اختصاصی برای جنسیس را نیز اضافه کنیم. داخل کابین نیز یک ترکیب فعال از تجملات و فناورانه‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد که از یک سو نشانگر کیفیت کار و از سوی دیگر بیانگر پیشرفت تحسین برانگیز برند کره‌ای است.

اینجا شباهت‌ها و الگوبرداری‌هایی از مرسدس بنز قابل مشاهده است. اما جزئیات حقیقتا بی نظیر هستند، از جمله سیستم صوتی با ۲۶ اسپیکر از برند حرفه‌ای بنگ اند اولافسن، نمایشگر ۸ اینچی لمسی برای ردیف عقب با امکان تنظیم سیستم تهویه و صوتی، صندلی‌های برقی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و ...

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید