قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۹ مردادماه با ۳.۶۰ درصد کاهش نرخ به ۲۲,۸۷۵ دلار معادل ۷۲۷,۶۰۸,۰۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۴۲۵
بازدید : ۴۸۷

فرادید | بیت کوین نتوانست کانال ۲۳ را حفظ کند و یک پله سقوط کرد. امروز ۱۹ مردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۶۰ درصد به ۲۲,۸۷۵ دلار معادل ۷۲,۷۶۰,۸۰۰۰ تومان رسید.

بیت کوین روز دوشنبه به صعود خود ادامه داد و میانگین حجم معاملات آن تا ۳ درصد افزایش یافت. بزرگترین ارز دیجیتال بازار در مقطعی از مرز ۲۴,۰۰۰ دلار گذشت و مدتی در همین ناحیه باقی ماند. این افزایش قیمت تاحدودی با بازار‌های سنتی همراه بوده است.

به گزارش فرادید؛ روز دوشنبه، میانگین صنعتی داوجونز حدود ۰.۰۹ درصد افزایش یافت، ولی در همین حال، شاخص نزدک کامپوزیت ۰.۱۰ درصد و S&P ۵۰۰ حدود ۰.۱۲، سقوط کرد. همبستگی بین BTC و سه شاخص بازار سهام، بالای ۰.۶۰ باقی مانده است که نشان دهنده رابطه قوی بین حرکات قیمت BTC و بازار سهام است.

با افزایش قیمت بیت کوین، شاخص مقاومت نسبی (RSI) به ۸۳ رسید که به معنای قرار گرفتن قیمت در ناحیه اشباع خرید بود. اما در حال حاضر، بیت کوین کاهش ۳ درصدی را در تایم فریم روزانه را نشان می‌دهد و با قیمت ۲۲۸۷۵ دلار معامله می‌شود.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بدیروز ارزش بیت‌کوین پس از رسیدن به حوالی به ۲۴هزار و ۲۰۰ دلار، به سرعت به زیر ۲۴ هزار دلار سقوط کرده است.

این ارز دیجیتالی برای شروع هفته شاهد رشد سریعی بود، اما از زمانی که به قیمت اواسط ژوئن نزدیک‌تر شد، با نزدیک شدن به بالای محدوده معاملاتی، شتاب کاهش یافت. به این ترتیب، گاو‌ها نتوانستند سطح جدید را به دست بیاورند، و بنابراین وضعیت موجود ادامه یافت.

ارزش بازار بیت کوین امروز به حدود ۴۲۶ میلیارد دلار رسیده و چیرگی آن بر آلتکوین‌ها معادل ۴۰% است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید