قیمت آپارتمان ۱۰ تا ۱۵ سال ساخت در تهران

قیمت آپارتمان ۱۰ تا ۱۵ سال ساخت در تهران

از سوی دیگر عمربنای ۱۰ تا ۱۵ سال، آپارتمان‌های میانسال را دربرمی‌گیرد و این واحد‌ها هنوز وارد دوره پیری یا تبدیل شدن به آپارتمان کلنگی ندارند.

کد خبر : ۱۰۹۴۳۷
بازدید : ۸۷۴

تازه‌ترین بررسی‌ها از وضعیت بازار معاملات مسکن شهر تهران از شناسایی یک گروه بهینه آپارتمان‌های عرضه‌شده به بازار فروش خبر می‌دهد.

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد» از محلات مختلف شهر تهران و فایل‌های عرضه‌شده به بازار مسکن این مناطق نشان می‌دهد هم‌اکنون یک گروه بهینه آپارتمان را در همه مناطق شهر تهران می‌توان یافت که جست‌وجوگران مسکن در این محله‌ها می‌توانند با قیمت مناسب‌تر نسبت به واحد‌های نوساز و همچنین کیفیت بالاتر و نیاز کمتر به انجام عملیات بازسازی نسبت به آپارتمان‌های مسن اقدام به خرید آن‌ها کنند.

این گروه بهینه آپارتمان برای خریداران به خصوص متقاضیان مصرفی، آپارتمان‌های با عمربنای بین ۱۰ تا ۱۵ سال هستند. این واحد‌ها که در همه محله‌ها و مناطق شهر تهران برای متقاضیان خرید مسکن قابل جست‌وجو و خرید هستند دو ویژگی مهم را در خود جای داده‌اند.

نخستین ویژگی آن‌ها فاصله قابل توجه قیمت آن‌ها با بهای واحد‌های مسکونی نوساز و آپارتمان‌های با عمربنای کمتر از ۱۰ سال است. از سوی دیگر، عمده این واحد‌ها هنوز به بازسازی اساسی برای سکونت نیازی ندارند و اغلب خریداران می‌توانند بدون انجام بازسازی یا بازسازی‌های اساسی و هزینه‌بر، اقدام به سکونت در آن‌ها کنند.

از سوی دیگر عمربنای ۱۰ تا ۱۵ سال، آپارتمان‌های میانسال را دربرمی‌گیرد و این واحد‌ها هنوز وارد دوره پیری یا تبدیل شدن به آپارتمان کلنگی ندارند.

در صورتی که این واحد‌ها دارای قدرالسهم مناسبی از زمین باشند، می‌توانند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیز محسوب شوند و در سال‌های بعد خریداران می‌توانند اقدام به تخریب و نوسازی آن‌ها کرده و از این طریق برای خود و واحدشان ارزش افزوده ایجاد کنند.

در جدول زیر مشخصات کلیدی برخی از واحد‌هایی که با عمربنای ۱۰ تا ۱۵ سال روز گذشته به بازار مسکن مناطق و محله‌های مختلف شهر تهران عرضه شد، درج شده است.

قیمت آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید