قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۰

قیمت بیت کوین امروز ۲۰ مردادماه با ۶.۵۹ درصد افزایش نرخ به ۲۴,۳۵۳ دلار معادل ۷۵۴,۹۰۶,۴۷۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۴۵۵
بازدید : ۴۴۴

فرادید | بیت کوین پرواز کرد و وارد کانال ۲۴ هزار دلار شد. امروز ۲۰ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۶.۵۹ درصد به ۲۴,۳۵۳ دلار معادل ۷۵۴,۹۰۶,۴۷۰ تومان رسید.

بیت کوین در معاملات روز سه شنبه کمی عقب نشینی کرد و ۴ درصد کاهش یافت. این کاهش در متوسط حجم معاملات نیز مشاهده شد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران اعتماد زیادی به مسیر کنونی بازار کریپتو ندارند.

به گزارش فرادید؛ این روند نزولی ادامه پیدا نکرد و این دارایی اکنون با افزایش ۶ درصدی نسبت به زمان مشابه روز گذشته، با قیمتی در حدود ۲۴,۵۰۰ دلار در حال ترید شدن است.

این افزایش قیمت، ارزش بازار بیت کوین را به ۴۴۰ میلیارد دلار رسانده است. تورم آمریکا در ماه گذشته کاهش یافت و این انگاره عمومی را تقویت کرد که بدترین افزایش شاخص مصرف کننده آمریکا پشت سر گذاشته شده است.

بیت کوین ۲ درصد و اتریوم ۷ درصد دقایقی پس از انتشار این گزارش جهش کردند، این نشانگر واکنش مثبت بازار‌ها به انتشار این آمار بود.

البته باید توجه داشت که روندی که اخیرا در بازار ارز‌های دیجیتال ایجاد شده بود، این امیدواری را ایجاد کرد که قیمت به اعداد بالایی خواهد رسید. اما درجا زدن‌های این اواخر، خریداران را کمی ناامید کرده است.

امروز هم مایک نووگراتز مدیرعامل گلکسی دیجیتال در مصاحبه با بلومبرگ گفته که انتظار ندارد بیت کوین در روند صعودی جدید به قیمت ۳۰ هزار دلار برسد. رویداد مهم دیگر درمورد بیت کوین این است که نرخ تسلط این ارز بر بازار با ثبت عدد حدود ۴۱، به کمترین رقم از ابتدای سال ۲۰۲۲ رسیده است.

در جهت صعودی مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۲۳,۲۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی پس از آن در نزدیکی سطح ۲۳,۵۰۰ دلار در حال شکل گیری است، که بالاتر از آن گاو‌ها می‌توانند حرکت صعودی بیشتری را ایجاد کنند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید