قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مردادماه با ۲.۴۹ درصد افزایش نرخ به ۲۴,۵۳۰ دلار معادل ۷۵۶,۹۵۹,۰۰۵ رسید.

کد خبر : ۱۰۹۴۸۲
بازدید : ۳۴۲

فرادید | بیت کوین همچنان کانال ۲ هزار دلار را حفظ کرده است و در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۲۲ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۴۹ درصد به ۲۴,۵۳۰ دلار معادل ۷۵۶,۹۵۹,۰۰۵ رسید.

بیت کوین روز پنجشنبه به بالاترین سطح دو ماهه خود یعنی ۲۴ هزار و ۹۰۰ دلار رسید، اما اکنون به نظر می‌رسد که در حال تلاش برای رشد است.

به گزارش فرادید؛ روز گذشته بیت کوین (BTC) در مسیر رشد قرار گرفت و برای مدتی بالاتر از مارک ۲۴,۰۰۰ دلاری باقی ماند. این روند تاجایی ادامه یافت که سقف قیمت روزانه در نزدیکی تراز ۲۵ هزار دلار به ثبت رسید.

ارزش بازار بزرگترین رمزارز بازار امروز معادل ۴۵۸.۱۳ میلیارد دلار است، ولی طی هفته‌های اخیر با نزدیک شدن به تاریخ هاردفورک اتریوم، بخشی از سلطه خود در بازار را به ETH واگذار کرده است. در حال حاضر دامیننس بیت کوین معادل ۴۰، و دامیننس اتریوم حدود ۲۰.۱ درصد است. شاخص ترس و طمع بازار نیز امروز عدد ۴۲ را در منطقه "ترس" نشان می‌دهد.

پس از صعود بیت‌کوین به بالای ۲۴هزار و ۵۰۰ دلار، فعالان بازار رمزارز انتظار دارند بیت‌کوین به زودی ۲۵هزار دلار را نیز فتح کند. در مقابل اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها نیز سطوح هدف جدیدی را برای عبور، برنامه ریزی می‌کنند.

بیت‌کوین در حال حاضر در تلاش برای بازپس گیری سطح ۲۴هزار و ۵۰۰دلار است. در صورتی که گاو‌ها بتوانند بالای این سطح قیمت را تثبیت کنند، انتظار رشد قیمت تا سطح ۲۵هزار دلار قوّت می‌گیرد. در جهت صعودی، نزدیک‌ترین مقاومت قیمت سطح ۲۴هزار و ۵۰۰دلار و سپس سطح ۲۵هزار دلار است. در جهت نزولی نیز، سطح حمایتی مهم بیت‌کوین، سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار و سپس سطح حیاتی بعدی قیمت، سطح ۲۳هزار و ۲۰۰دلار است.

پیتر شیف (Peter Schiff)، طرفدار طلا و منتقد سر سخت بیت کوین، در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری کیتکو، هشدار داد که قیمت بیت کوین در پی فروش سنگین به زیر ۱۰,۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد. وی در ادامه گفت که فکر نمی‌کنم بار دیگر بتواند اوج جدیدی بالاتر از ۶۹,۰۰۰ دلار را ثبت کند.

در مورد افزایش اخیر قیمت بیت کوین نیز این سرمایه گذار ادعا می‌کند که این فقط یک رالی کوتاه مدت است که پول افراد را به سمت خود می‌کشد. شیف ادعا می‌کند که عرضه رمزارز‌ها همچنان در حال رشد است. او معتقد است که تفاوت کمی بین بیت کوین و ۲۰,۰۰۰ آلت کوین دیگر وجود دارد.

شایان ذکر است که پیش بینی قیمت شیف همیشه درست نبوده است. در آگوست ۲۰۱۹ (مرداد ۱۳۹۸)، وی پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین هرگز به ۵۰,۰۰۰ دلار نخواهد رسید. بعد از چندین پیش بینی ناموفق، برخی از معامله گران اکنون شیف را به عنوان یک شاخص متضاد در نظر می‌گیرند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید