آخرین خبر از نهضت ملی مسکن

آخرین خبر از نهضت ملی مسکن

معاون مسکن وزیر راه وشهرسازی گفت: برای ساخت ۴میلیون واحد نهضت ملی مسکن ۴۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر : ۱۰۹۵۰۳
بازدید : ۶۶۴

به گفته معاون مسکن وزیر راه وشهرسازی تمامی واحد‌های نهضت ملی مسکن بیمه کیفیت هستند.

محمود محمودزاده گفت: ۴میلیون واحد مسکونی مورد هدف دولت است. از نظر اقتصادی بیش از ۴۰۰۰هزار میلیارد تومان فقط در حوزه ساخت بدون لحاظ خدمات و زمین باید برای آن هزینه شود.

محمودزاده گفت: در صورتی که ۷۰درصد از هزینه‌ها مربوط به بخش مصالح ساختمانی باشد بیش از ۲هزار و ۸۰۰هزار میلیارد در حوزه مصالح ساختمانی گردش مالی ایجاد می‌شود.

به گفته وی یکی از بحث‌های مهم در این بخش که در اکثر نقاط کشور مطرح است، مصالح ساختمانی است که باید تامین شود.

همچنین در حوزه ایجاد اشتغال هم طبق آمار‌های تدوینی در ۱۲۰متر ساختمان ۲.۲ شغل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود که در مجموع ۸ونیم میلیون اشتغال ایجاد می‌کند.

معاون مسکن وزیر راه وشهرسازی می‌گوید: در حوزه تسهیلات انتظار ویژه داریم که سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات حمایت کند. هم اکنون قرارداد با بزرگترین شبکه اجتماعی که ۳ونیم میلیون نفر را پوشش می‌دهد داریم و ۲۵ تفاهم با دستگاه‌های مختلف را منعقد کرده‌ایم که دو قرارداد آن که شامل ساخت ۲۰۰هزار مسکن است را با اتاق تعاون منعقد کرده‌ایم.

محمود محمودزاده گفت: در صنعت ساختمان کشور تمام پروژه‌های مسکن از بیمه کیفیت برخوردار خواهند بود و برای ۱۰ سال تمام اجزای ساختمان بیمه شده است.

امروز بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، وزاری راه و شهرسازی و عضو کمیسیون عمران مجلس افتتاح شد.

این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ مرداد با حضور بیش از ۹۰۰ شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید