قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

قیمت بیت کوین امروز ۲۴ مردادماه با ۰.۹۲ درصد افزایش نرخ به ۲۴,۷۹۸ دلار معادل ۷۴۷,۱۸۸,۵۳۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۵۶۱
بازدید : ۳۹۱

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۲۴ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۹۲ درصد به ۲۴,۷۹۸ دلار معادل ۷۴۷,۱۸۸,۵۳۸ تومان رسید.

قیمت بیت کوین دیروز از مقاومت ۲۴,۰۰۰ دلاری گذشت و با ادامه این حرکت صعودی، به سطح فعلی خود در حدود ۲۴,۷۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ بازدهی هفتگی بیت کوین همچنان مثبت و بالای ۷ درصد است. این ارز با ارزش بازار ۴۷۲ میلیارد دلار، در شبانه روز گذشته بیش از ۲۲ میلیارد دلار معامله شده است.

شاخص Fear & Greed، امروز نیز در وضعیتی مناسب قرار دارد و همچنان موضع معامله‌گران بازار رمزارز را مثبت تفسیر می‌کند. این وضعیت شاخص همزمان با اخبار مثبت آینده پیرامون بازار می‌تواند به سمت بالای ۵۰ واحد نیز برود.

گفتنی‌ست به عقیده برخی تحلیلگران، سطح ۲۴هزار دلار برای بیت‌کوین، سطح حمایتی قدرتمندی را تشکیل داده‌است. البته احتمال بازگشت قیمت به ناحیه ۲۴هزار دلار و آزمایش دوباره این سطح در روز‌های آینده نیز دور از انتظار نخواهد بود.

از جنبه صعودی بازار، بیت‌کوین همچنان نسبت به سطح ۲۴هزار و ۸۰۰دلار، مقاومت قوی را احساس می‌کند. درصورت شکست این سطح، قیمت می‌تواند به ۲۵هزار دلار نیز برسد. در جهت نزولی اما، قیمت در سطح ۲۴هزار دلار، حمایت مهمی دارد که درصورت ریزش قیمت به زیر این سطح، انتظار نزول به سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ و سپس ۲۳هزار دور از انتظار نخواهد بود.

گرچه بیت کوین مدتی است که از روند نزولی فاصله گرفته و وضعیت نسبتا خوبی پیدا کرده، اما پیتر شیف منتقد معروف ارز‌های دیجیتال در مصاحبه اخیر خود دوباره گفته که بیت کوین همچنان احتمال سقوط به کمتر از نرخ ۱۰ هزار دلار را دارد. او گفته که روند صعودی اخیر بیت کوین بسیار ضعیف است و عرضه ارز‌های دیجیتال همچنان بیشتر می‌شود.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید