قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

قیمت بیت کوین امروز ۲۵ مردادماه با ۳.۱۱ درصد کاهش نرخ به ۲۴,۱۱۷ دلار معادل ۷۲۹,۹۸۵,۴۱۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۵۹۹
بازدید : ۴۴۸

فرادید | بیت کوین از مسیر صعودی خارج و با افت قیمت همراه شد. امروز ۲۵ مردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۱۱ درصد به ۲۴,۱۱۷ دلار معادل ۷۲۹,۹۸۵,۴۱۴ تومان رسید.

از اواخر هفته گذشته، زمانی که قیمت بیت کوین به زیر ۲۳,۵۰۰ دلار کاهش یافت، این دارایی رمزنگاری شده عملکرد نسبتاً خوبی داشته است؛ به طوریکه بلافاصله به این کاهش واکنش نشان داد و تا روز شنبه به ۲۵,۰۰۰ دلار نزدیک شد.

به گزارش فرادید؛ علی رغم ریجکت شدن در این سطح و تجربه یک پولبک چند صد دلاری، روز یکشنبه گاو‌ها بار دیگر قدرت گرفتند و موفق شدند برای اولین بار در بیش از دو ماه گذشه، قیمت را برای مدت کوتاهی بالاتر از این سطح آرمانی نگه دارند.

پس از آن، بار دیگر قیمت بازگشت و از به ناحیه ۲۴ هزار دلاری وارد شد. اما گاو‌ها مصمم به ادامه صعود بودند. در نتیجه، بیت کوین به بالاترین سطح چند ماهه گذشته یعنی کمی بیش از ۲۵,۲۰۰ دلار رسید.

در حالی که جامعه در نهایت شادی منتظر یک مرحله صعود دیگر بود، این ارز دیجیتال مسیر خود را معکوس کرد و طی چند ساعت بیش از ۱۰۰۰ دلار کاهش یافت. به این ترتیب، در حال حاضر با قیمتی در حدود ۲۴,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. با این وجود، ارزش بازار آن همچنان بالای ۴۵۰ میلیارد دلار است، اما چیرگی آن بر آلتکوین‌ها تا مرز ۴۰.۱ درصد کاهش یافته است.

بیت‌کوین در جنبه صعودی خود، سطح مقاومتی مهم ۲۵هزار دلار را دارد. تحلیلگران انتظار دارند، در صورت تثبیت قیمت بالای ۲۵هزار دلار، روند صعودی دیگری در بیت‌کوین آغاز شود. گفتنی‌ست این روند، می‌تواند بیت‌کوین را به سطح ۲۶هزار دلار برساند به این صورت که مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به منطقه ۲۵۰۰۰ دلاری است.

بسته شدن به بالای منطقه مقاومتی ۲۵,۰۰۰ دلاری می‌تواند افزایش دیگری را آغاز کند. در مورد ذکر شده، قیمت ممکن است مقاومت ۲۵۸۰۰ دلاری را آزمایش کند. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۲۶,۲۰۰ دلار برساند.

از جهت نزولی اما، خرس‌ها تلاش می‌کنند قیمت را زیر ۲۵هزار دلار و ۲۴هزار و ۸۰۰دلار نگهدارند. به این صورت که اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۵۰۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند یک اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۴,۶۰۰ دلار است.

پشتیبانی اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۴,۵۰۰ دلار، خط روند و SMA ۱۰۰ ساعته است. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر سطح حمایت ۲۴,۵۰۰ دلار برسانند، ممکن است به سمت سطح ۲۴۲۰۰ دلار حرکت کنند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۲۳,۵۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید