آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۵ مردادماه ۷۸ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۹۶۲۸
بازدید : ۷۹۹

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۵ مردادماه را ۷۸ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۹۳ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۱۱۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۹۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۹۰ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۱۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۸۸۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۷۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۷۶ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۵۶۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۰۱ هزار و ۵۴۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۹۵ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۲۳۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۲۲۴ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۴۵۶ هزار و ۴۶۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۶۹ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۶۲ هزار و ۷۷۰ نفر (۱۱۲ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۱ هزار و ۷۰۵ نفر (۱۵۵ فوتی)

۳. هند ۵۲۷ هزار و ۶۹ نفر (بدون فوتی)

۴. روسیه ۳۸۳ هزار و ۱۷۸ نفر (۵۳ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۸ هزار و ۷۳۲ نفر (هشت فوتی)

۶. پرو ۲۱۴ هزار و ۹۵۶ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۶ هزار و ۸۷ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۴ هزار و ۱۰۲ نفر (۴۲ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۲۴۷ نفر (۲۱ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر (۶۵ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۵ هزار و ۸۳۸ نفر (۱۴۰ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۳ هزار و ۱۵ نفر (۷۸ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید