قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۲۷ مردادماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۶۱ دلار و ۹۰ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۹۶۷۰
بازدید : ۵۷۹

فرادید | روند نزولی قیمت طلا ادامه دار شده است. امروز ۲۷ مردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۴.۰۱ درصد به ۱۷۶۱ دلار و ۹۰ سنت رسید.

دیروز طلا در بازار‌های جهانی روز خوبی را پشت سر نگذاشت. اعضای فدرال‌رزرو در نشست این هفته خود بار دیگر روی مساله تورم تمرکز کردند. آن‌ها تاکید داشتند تورم به طور غیرقابل قبولی بالا باقی مانده و بسیار بالاتر از اهداف این نهاد.

به گزارش فرادید؛ آن‌ها همچنین خاطرنشان کردند که هزینه‌های بالای زندگی بار بزرگی برای خانوار‌های کم درآمد و متوسط آمریکایی قرار داده است. در این نشست همچنین به این نکته اشاره شد که شواهد چندانی از پایان دوره رکود تورمی به دست نیامده است.

داده‌های منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که خرده فروشی ایالات‌متحده به طور غیرمنتظره‌ای در ماه جولای بدون تغییر بوده است، زیرا کاهش قیمت بنزین بر دریافتی‌های پمپ بنزین تاثیر گذاشته است، اما به نظر می‌رسد هزینه‌های مصرف‌کننده در شروع سه ماهه سوم افزایش یافته است.

بازده خزانه داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده پس از رسیدن به بالاترین سطح یک ماهه ۲.۹۱ درصدی در جلسه قبل، به ۲.۸۸ درصد کاهش یافت. بازده کمتر، هزینه فرصت نگهداری طلای بدون بهره را کاهش می‌دهد.

نقاط مقاومت اصلی اونس طلا XAUUSD
۱۷۸۱/۰۰
۱۷۷۶/۰۰
۱۷۶۷/۰۰

نقاط حمایت اصلی اونس طلا XAUUSD
۱۷۵۹/۰۰
۱۷۵۳/۰۰
۱۷۴۵/۰۰

قیمت طلای جهانی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید