قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

قیمت بیت کوین امروز ۲۹ مردادماه با ۷.۵۱ درصد کاهش نرخ به ۲۱,۰۱۶ دلار معادل ۶۳۸,۰۳۵,۲۵۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۶۸۰
بازدید : ۵۱۲

فرادید | بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و وارد کانال ۲۱ شد. امروز ۲۹ مردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۷.۵۱ درصد به ۲۱,۰۱۶ دلار معادل ۶۳۸,۰۳۵,۲۵۲ تومان رسید.

قیمت بیت کوین روز پنجشنبه ۰.۳ درصد افزایش یافت و به روند چهار روزه افت متوالی خود پایان داد. ولی این شرایط مدت زیادی طول نکشید و با آغاز مجدد روند کاهش، قیمت بعد از شکسته شدن زیر خط روند نزولی خود، تا مرز ۲۲۷۰۰ دلار کاهش یافت.

به گزارش فرادید؛ علی رغم اندک بهبودی که پس از آن مشاهده شد، این روند کاهشی ادامه یافت و با حدود ۷ درصد افت روزانه، به سطح فعلی خود در حدود ۲۱,۰۰۰ دلار سقوط کرد. تغییرات اخیر، ارزش بازار بیت کوین را به حدود ۴۳۲.۸۷ میلیارد دلار رسانده و دامیننس آن همچنان در حدود ۴۰.۲% است.

دو تحلیلگر CoinDesk گفتند که نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد تورم و احتمال تداوم سیاست‌های تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده در زمینه نرخ سود، باعث ادامه یافتن روند نزولی رمزارز‌ها در روز‌های آتی خواهد شد.

کریس برنیسک (Chris Burniske)، تحلیلگر سابق Ark Invest و علاقه‌مند به ارز‌های دیجیتال، توییت خود را از این پیش‌بینی در اوایل آگوست (اواسط مرداد) تأیید کرد. در آن پیش‌بینی، برنیسک خبر از تست مجدد پایین‌ترین سطح ماه ژوئن (خرداد) یا یک اصلاح قابل توجه داده بود.

به گفته این تحلیلگر، باید حداقل اصلاحی در قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار برای بیت کوین و در ۱۰۰۰ دلار برای اتریوم صورت گیرد. وقتی از او پرسیده شد که چه زمانی باید منتظر چنین کاهشی باشیم، قبل از تغییر اتریوم به اثبات سهام یا پس از آن، برنیسک به پس از بروزرسانی اتریوم اشاره کرد.

بنابراین، اگر سخنان این تحلیلگر را باور داشته باشیم، پس از ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)، باید منتظر پایین‌ترین قیمت اتریوم در سال‌های اخیر باشیم.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید