مهم­ترین هتل­‌های ایران را بشناسید!

مهم­ترین هتل­‌های ایران را بشناسید!

هتل اسپیناس پالاس در کوه­پایه­ های تهران قرار گرفته است و به میزان خوبی از آلودگی هوا محفوظ است.

کد خبر : ۱۰۹۷۱۲
بازدید : ۷۴۴

درصد بسیار زیادی از لذت سفر، بستگی به محل اقامت شما دارد. یک هتل یا مسافرخانه خوب، با خدمات مناسبی که برای شما ارائه می­کند باعث می­شود که از تک تک لحظات اقامت خود در آن­جا لذت ببرید. در نقطه مقابل، درصورتی که هتل یا مسافرخانه شما خوب و راضی­کننده نباشد، تجربه سفر شما را خراب خواهد کرد و حس بسیار بدی را به شما منتقل می­کند.

بنابراین حتما توجه داشته باشید که قبل از رزرو هتل، حتما با ویژگی­ها و کیفیت خدمات هتل آشنایی پیدا کنید. درصورتی که می­خواهید تمام احتمالات منفی را حذف کنید، بهتر است در یکی از هتل­های معروف و مهم اقامت داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این مقاله هتل­های مهم و مشهور ایران­زمین را بررسی کنیم.

تهران، هتل اسپیناس پالاس

تهران به عنوان پایتخت کشور وسیع­مان ایران، یکی از مهم­ترین و شلوغ­ترین نواحی گردشگری و مسافرتی در کل ایران است. مردم برای مقاصد متفاوتی مانند سفرهای کاری، سفرهای تفریحی و گردشگری و ... به این شهر بزرگ سفر می­کنند.

یکی از معروف­ترین و مهم­ترین هتل های تهران، هتل اسپیناس پالاس است. این هتل در منطقه سعادت اباد تهران و در نزدیکی بزرگراه یادگار امام قرار دارد.

به دلیل نزدیکی این هتل به منطقه الهیه (فاصله تقریبی هشت کیلومتر بین هتل اسپیناس پالاس و منطقه الهیه وجود دارد)، این هتل یکی از مناسب­ترین اقامت­گاه­ ها برای افرادی است که برای خرید به تهران سفر می­کنند. دو مرکز تجاری بزرگ سام سنتر و مرکز خرید الهیه هر دو در فاصله اندکی از هتل اسپیناس پالاس قرار دارند و شما با پیاده­روی هم می­توانید به این دو مرکز دست پیدا کنید.

علاوه بر این، در اطراف هتل نیز مناطق تفریحی متعددی وجود دارند. از جمله این مناطق می­توانیم به مجموعه تفریحی بزرگ ژوراسیک پارک اشاره کنیم.

هتل اسپیناس پالاس در کوه­پایه­ های تهران قرار گرفته است و به میزان خوبی از آلودگی هوا محفوظ است. همچنین این هتل به نماد تهران، یعنی برج میلاد، بسیار نزدیک است و حتی از پنجره ­های اتاق خود نیز می­توانید تصویر برج میلاد را در افق دید خود ببینید. درصورتی که قصد دارید در هتل اسپیناس پالاس اتاقی رزرو کنید، می­توانید به­ وب­سایت علی­بابا یا وب­سایت خود هتل مراجعه کنید.

هتل ترنج

جزیره کیش، هتل ترنج

جاذبه­ های گردشگری جزیره­ای برای بسیاری از مسافران و گردشگران تا حد زیادی جذاب هستند. تجربه شنا در آب­های آرام، آفتاب ملایم ساحل، هوای خوب و ... همگی از مزایایی هستند که در سفری به کیش نسیب شما خواهند شد.

جزیره کیش یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در کل کشور ایران محسوب می­شود و به همین دلیل نیز گردشگران زیادی دارد. کیش جاذبه­ های متنوع و گوناگونی دارد؛ از جاذبه­های طبیعی گرفته تا بنا­ها و ساختمان­ها، همگی در این جزیره وسیع یافت می­شوند.

معروف­ترین هتل این جزیره، هتل ترنج کیش است. هتل ترنج خدماتی واقعا عالی و بی­نظیر به شما ارائه می­دهد. کادر این هتل همگی افراد متخصص و مجربی هستند که در زمینه هتلداری یا سایر کارهای مربوطه، استعداد مناسبی دارند. متخصصین هتل­داری در هتل ترنج کیش همگی فارغ­التحصیل دانشگاه­های متعبر کشور هستند.

کیفیت غذا­ها و اتاق­های این هتل بسیارعالی است و در طول مدت زمان سفر شما، تجربه خوشایندی برای شما بر جای می­گذارد. هتل ترنج کیش علاوه بر افراد سالم، به فکر مسافرین دارای معلولیت نیز هست و برای آنان هم امکانات رفاهی خوبی فراهم می­کند.

گذرگاه­های مخصوص ویلچر، اتاق­های برزگ و نورگیر و ... همگی از جمله مزایایی هستند که هتل ترنج کیش در اخیار معلولین جسمی و ذهنی قرار می­دهد. هتل ترنج کیش، در برابر امکانات خوبی که ارائه می­دهد هزینه به ­صرفه­ ای برای شما دارد. بسیاری از هتل­های دیگر با ارائه خدماتی بسیار کمتر، هزینه­های بیشتری از شما می­گیرند. طراحی بی­نظیر این هتل زبانزد خاص و عام است.

این مطلب را هم بخوانید: پرامتیاز ترین هتل های مشهد

هتل ترنج کیش اولین هتل روی آب خاورمیانه است که نظیر آن فقط در جاهایی مانند مالدیو دیده می­شود. ساخت این هتل در دو فاز صورت گرفته است، فاز اول قسمت روی اب هتل است که به بهره ­برداری رسیده است و در حال حاضر نیز مسافر می­پذیرد.

فاز دوم در نزدیکی ساحل و به صورت ساختمانی چهارطبقه در حال ساخت است. هر دو فاز هتل ترنج کیش، هتل­هایی پنج­ستاره هستند که خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه­ خواهند کرد.

هتل عباسی

اصفهان، هتل عباسی

اصفهان، نصف جهان و پایتخت فرهنگی ایران به شمار­ می­آید. بسیاری از قدیمی­ترین ساختمان­های ایران در این شهر تاریخی قرار دارند. یکی از این ساختمان­ها، هتل عباسی است. هتل عباسی اصفهان، قدیمی­ترین هتل در کل دنیا به شمار­ می­آید و برای چندین قرن به عنوان یکی از مهم­ترین هتل­های ایران فعالیت کرده است.

این هتل در سال 1128 هجری قمری و به دستور شاه سلطان حسین ساخته شد. در روزهای اول ساخت، این هتل کاروانسرایی بود که به عنوان هدیه­ای به مادر سلطان حسین ساخته شده بود. به همین دلیل به آن کاروانسرای مادر شاه نیز می­گفتند. با گذر زمان و در سال 1336 هجری شمسی، این کاروانسرا به صورت هتلی مجلل بازسازی شد و از آن به بعد، نام هتل عباسی را به خود گرفت.

هتل عباسی نزدیک به 230 سوییت و اتاق دارد که شامل اتاق­های تک­خوابه، دوخوابه و حتی بیشتر هم می­شوند. با چنین ظرفیت عظیمی، هتل عباسی به عنوان یکی از بزرگ­ترین هتل­های سراسر ایران شناخته می­شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید