قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ مردادماه با ۰.۲۲ درصد افزایش نرخ به ۲۱,۲۱۸ دلار معادل ۶۰۹,۱۲۶,۳۴۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۷۱۶
بازدید : ۵۳۳

فرادید | بیت کوین به رغم افزایش ناچیزی که در ۲۴ ساعت گذشته داشت، اما همچنان در کانال ۲۱ هزار دلار قرار دارد. امروز ۰۳ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۲۲ درصد به ۲۱,۲۱۸ دلار معادل ۶۰۹,۱۲۶,۳۴۴ تومان رسید.

همین ۵ روز قبل بود که بیت کوین برای دقایقی وارد کانال ۲۵,۰۰۰ دلار هم شد، اما از آن زمان تا کنون ریزش بزرگی در بازار اتفاق افتاده است.

به گزارش فرادید؛ ارزش بازار بیت کوین به ۴۰۵ میلیارد دلار رسیده و با اینکه افت قیمت قابل توجهی رخ داده، ارزش معاملات رشد چشمگیری نداشته است. طی شبانه روز گذشته ۳۵ میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده که با توجه به اینکه ارزش معاملات رشد چشمگیری نداشته، می‌توان این طور برداشت کرد که معامله گران در انتظار قیمت‌های پایین‌تر برای خرید هستند.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode، "قیمت بیت کوین پس از گذراندن ۲۳ روز متوالی بالاتر از قیمت تمام شده بازار، به زیر قیمت واقعی رسیده است. " قیمت واقعی در حال حاضر ۲۱،۷۰۰ دلار است و منعکس کننده قیمت کل خرید است که در زمان آخرین حرکت بیت کوین در زنجیره ارزش‌گذاری شده است.

طبق گفته Glassnode، «بازار را می‌توان در زیان کلی در نظر گرفت». به دلیل اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر کمتر از قیمت واقعی است، تصویر کوتاه مدت آن نامشخص است. شاخص ترس و طمع ارز‌های دیجیتال به «ترس» بازگشته است که نشان‌دهنده وحشت حاکم در بازار است.

روند بیت کوین

پس از بسته شدن کندل به زیر سطح ۲۲,۵۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین نتوانست خود را بالای سطح ۲۲هزار دلار نگهدارد. در پی این حرکت قیمت ریزش خود را شدیدتر کرد و به زیر منطقه ۲۲هزار دلار و حتی ۲۱هزار دلار رسید. اکنون، پشتیبانی فوری قیمت نزدیک به سطح ۲۰هزار و ۸۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰,۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت شکست این سطح قیمت می‌تواند سطح ۱۲۰هزار را نیز حتی ببیند. در جهت صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت در نزدیکی سطح ۲۲هزار دلار روبرو شود. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۲,۵۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است یک اصلاح صعودی موقت را انجام دهد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید