پاساژ دراکولای تهران پلمب شد

پاساژ دراکولای تهران پلمب شد

ملاک شهرداری حفظ جان و ایمنی شهروندان است و پیشگیری از فاجعه ملاک عمل ما است؛ لذا برخورد قانونی با سایر ساختمان‌ها و مالکین بی توجه به اخطار‌های شهرداری تهران ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۱۰۹۷۵۴
بازدید : ۶۵۹

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تخلیه کامل و پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز «آزاد» معروف به دراکولا؛ در محدوده خیابان ولیعصر، سه راه جمهوری خبر داد.

سید محمدموسوی روز یکشنبه این مطلب را در توئیتر اعلام کرد و در این باره گفت: به منظور اقدام پیشگیرانه بر حسب وظیفه ذاتی شهرداری تهران در حفظ ایمنی و جان شهروندان پایتخت، پس از اخطار و اطلاعیه‌های مکرر و جلسات مختلف با نمایندگان مالک و کسبه این پاساژ، به دستور مقام قضایی و تکیه بر نظر مراجع ذی صلاح مبنی بر ناایمنی و خطرساز بودن؛ ساختمان پاساژ آزاد طی چند مرحله پلمب و در نهایت تخلیه شد.

شهردار منطقه ۱۱ افزود: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه‌ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.

وی با اشاره به ادامه دار بودن برخورد قانونی برای رسیدن به شهر ایمن و فتح باب برای ایمن سازی ساختمان‌ها در شهر تهران، گفت: پس از پلمب پاساژ آزاد، انشعاب برق ساختمان نیز قطع شد و مالک موظف به تعیین تکلیف برای رفع خطر ساختمان است.

موسوی افزود: ملاک شهرداری حفظ جان و ایمنی شهروندان است و پیشگیری از فاجعه ملاک عمل ما است؛ لذا برخورد قانونی با سایر ساختمان‌ها و مالکین بی توجه به اخطار‌های شهرداری تهران ادامه خواهد داشت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید