پردرآمدترین مشاغل خانگی جهان

با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و تغییر روندها در اقتصاد، مستقل کار کردن، بیشتر از گذشته رایج شده است.

کد خبر : ۱۰۹۷۶
بازدید : ۲۵۵۲
با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و تغییر روندها در اقتصاد، مستقل کار کردن، بیشتر از گذشته رایج شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز، در سال‌های اخیر مشاغل خانگی رشد روزافزونی داشته است. تصور خیلی سختی بود زمانی که شما برای استخدام شدن چهار پنج روز منتظر می‌ماندید، یا اینکه هر روز برای انجام کارهای اداره صبح از خانه خارج می‌شدید و هنگام عصر به خانه بازمی‌گشتید. به گزارش اقتصادنیوز، با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و تغییر روندها در اقتصاد، مستقل کار کردن، بیشتر از گذشته رایج شده است.

هرگز این تصور اشتباه را نداشته باشید که مشاغل خانگی به مانند یک کار نیمه‌وقت و تنها برای پرداخت مبالغ اندک است. شما می‌توانید به اندازه یک شغل اداری کار کنید و دستمزد به دست آورید؛ به شرطی که دارای مهارت‌ها و قابلیت‌های خاصی باشید. در این گزارش فهرستی از پردرآمدترین مشاغل خانگی جهان را به شما معرفی می‌کنیم. هرچند به نظر می‌رسد مشاغل مشابه در ایران چنین درآمدهایی ندارند.

مترجمی
میانگین درآمد: 132 هزار دلار
به عنوان یک مترجم مستقل، شما می‌توانید متنی را از یک زبان به زبان‌های دیگر ترجمه کنید. این شغل یکی از مشاغل کامل و از راه دور است. مترجمی شغل بسیار ساده‌ای است که شما می‌توانید آن را در منزل خود انجام دهید.

گاهی اوقات ممکن است که شما نیاز به تجدید نظر در کار خود داشته باشید. اما اگر شما به اندازه کافی دارای استعداد و مهارت در ترجمه کلمات هستید، می‌توانید این شغل را به عنوان شغل اصلی خود به حساب آورید.

اگر در یک یا چند زبان خارجی تسلط دارید و با سبک‌های مختلف نوشتاری آشنا هستید، این شغل مناسب شماست. شغلی که می‌تواند گاهی کاملاً خسته‌کننده به نظر برسد اما با توجه به مدیریت زمان که این هم یکی از مهارت‌های شما باید باشد، می‌توانید در این شغل موفق باشید.

صداپیشه
میانگین درآمد 75 هزار دلار
شاید در اولین نگاه به واژه «صداپیشه» ذهن شما به سمت دوبله و صداگذاری و صحبت کردن به جای بازیگران سینما و تلویزیون بیفتد. اما واقعیت این است که شما می توایند با استفاده از صدای خود و به صورت مستقل برای شرکت‌های تولید کتاب‌های صوتی، آثار انیمیشن، بازی‌های کامپیوتری، وب‌سایت‌ها، فیلم‌ها و دیگر موارد فعالیت کنید و این شغل می‌تواند هم برای شما یک سرگرمی باشد و هم درآمد قابل توجهی به همراه بیاورد. اما باید به این نکته توجه داشت تمام این موارد منوط به این است که شما واقعاً از صدای خاصی برخوردار باشید.

تحلیلگر آماری
میانگین درآمد: 69 هزار دلار
به عنوان یک تحلیلگر آماری، شما باید در تفسیر داده‌های کمی و همچنین طراحی مدل‌های آماری برای مسائل پژوهشی فعالیت کنید. در این شغل حفظ پایگاه داده‌ها و اطمینان از اعتبار داده نیز در بسیاری از موارد مورد نیاز است.

تجزیه و تحلیل آماری یک میدان بسیار وسیع است و شما باید به صورت کاملاً تخصصی در تحلیل و تجزیه انواع خاصی از داده‌ها مانند: اطلاعات مهندسی، بازاریابی، بهداشتی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر موارد فعالیت کنید. ذکر این نکته مهم است که یک تحلیلگر آماری به مانند دیگر مشاغل تخصصی، نیازمند آموزش‌های رسمی، تحصیلات دانشگاهی و به روز است.

طراح اینفوگرافیک
میانگین درآمد: 76 هزار دلار
امروزه طراحان اینفوگرافیک در حال تبدیل شدن هرچه بیشتر از یک ابزار قدرتمند به یک ترسیم‌کننده اطلاعات دقیق هستند. این روزها، واقعاً به نظر نمی‌رسد که هیچ کس آنقدر زمان صرف کند تا از طریق جست‌وجو در میان مقالات و صفحات وب به جزئیات اطلاعات دسترسی پیدا کند.

بنابراین این روزها تقاضا برای اینفوگرافی است شدن در حال افزایش است و این حرفه برای بسیاری از افراد جویای تخصص کار، بسیار ارزشمند است. با این حال شما باید به خوبی با ابزار تجسم و ترسیم داده‌ها آشنا و بر آن مسلط باشید و همچنین باید خیلی مراقب باشید که اطلاعات ترسیم‌شده‌ای که ارائه می‌دهید بر اساس داده‌های درست باشد. اگر شما دارای چنین تخصصی باشید می‌توانید به راحتی در منزلتان این حرفه را دنبال کنید و به درآمدی نسبتاً خوب دست یابید.

مهندس نرم‌افزار
میانگین درآمد: 94 هزار دلار
در سال‌های اخیر تقاضا برای به‌کارگیری از مهندسان نرم‌افزار افزایش یافته و همچنین فرصت‌های شغلی بسیاری در بازار آزاد در اختیار آنان قرار گرفته است.

این روزها تقریباً همه کسب و کارها می‌خواهند یک وب‌سایت و یک برنامه مخصوص به خود داشته باشند. با توجه به گسترش روزافزون دنیای رایانه امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به متخصصان رایانه احساس می‌شود. علاوه بر این حضور همیشگی یک مهندس نرم‌افزار ضرورتی است که همه کسب و کارها به ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی آنان واقف هستند، زیرا بهره‌وری را بالا برده، چند و چون کسب و کار آنان را بهتر می‌کنند.

بلیت‌فروش آژانس مسافرتی
میانگین درآمد: 56 هزار دلار
کار به عنوان یک بلیت‌فروش آژانس مسافرتی در منزل می‌تواند بسیار برای شما هیجان‌انگیز باشد. شما می‌توانید در این زمینه بسیار موفق باشید و ضمن صرفه جویی در وقت و زمان، از درآمدی خوب برخوردار شوید. همه این موارد بستگی به این دارد که تعریف و درک شما از «مسافرت خوب»، سفر و گردشگری چیست؟

شما می‌توانید در منزلتان برای یک آژانس مسافرتی یا اجاره اتومبیل، هتل‌ها، راه‌آهن و تورهای مسافرتی فعالیت کنید و در مورد چگونگی ارائه خدمات عمومی و خصوصی، به مسافران اطلاعات ارائه دهید.

مدیر مالی
میانگین درآمد: 103 هزار دلار
مدیریت مالی مدیریت کارای پول و منابع است برای دستیابی به اهداف یک شرکت، موسسه و یا یک سازمان. اما شما می‌توانید این حرفه را از منزل‌تان نیز پیگیری کنید.

در این حرفه، شما مسوول حمایت مالی مناسب مشتریان و کمک کردن به آنها برای انتخاب کسب و کار مناسب هستید. یک مدیر مالی می‌تواند برای شرکت‌های مالی، خرده‌فروشان، سازمان‌های خیریه، دانشگاه‌ها، کسب‌و‌کارهای عمومی و دیگر موسسات، بسیار ارزشمند باشد. هدف مدیریت مالی افزایش ارزش شرکت و در نتیجه افزایش ثروت سهامداران می‌باشد. با این حال، اگر شما می‌خواهید این حرفه را دنبال کنید لازم است که آموزش‌های رسمی و تحصیلات دانشگاهی مرتبط با آن را نیز گذرانده باشید.

نویسندگی
میانگین درآمد: 52 هزار دلار
فرصت‌های بسیاری برای حرفه نویسندگی وجود دارد. شما می‌توانید چه به صورت چاپ و چه به صورت نشر آنلاین فعالیت کنید. با رشد اینترنت، فرصت نوشتن آنلاین همیشه در حال افزایش است. شما می توایند در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت، آموزش، مشاوره، ورزش، موسیقی و سیاست مطلب بنویسید. اما اگر شما واقعاً دوست دارید حرفه نویسندگی را دنبال کنید باید همیشه موضوعاتی را که به آنها علاقه‌مند هستید پیدا کنید.

طراح گرافیک
میانگین درآمد: 52 هزار دلار
تقاضا برای به خدمت گرفتن طراحان گرافیست مستقل نیز روز‌به‌روز در حال افزایش است. اگر از خلاقیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستید می توایند این حرفه را در منزل خود دنبال کنید. گرافیست کسی است که بر مبنای سفارشی که به او می‌دهند و با تکیه بر هنر خود، پیام یا ایده‌ای را به کمک تصویر و حروف به مخاطب انتقال می‌دهد. امکان کار به صورت مستقل و پروژه‌ای برای گرافیست به میزان زیادی فراهم است. بسیاری از گرافیست‌ها با گرفتن سفارش از مشتری، در زمان تعیین‌شده کار را آماده و به مشتری تحویل می‌دهند.

طراحان گرافیک به طور مداوم توسط شرکت‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، روزنامه‌ها، خرده‌فروشان، و وب‌سایت دعوت به همکاری می‌شوند. شما به زودی می‌توانید به مانند یک مشتری برای بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شوید. این یک فرصت شغلی بسیار بزرگ است که نیاز به آموزش‌های خیلی رسمی هم ندارد. خلاقیت شماست که با مشتریان صحبت می‌کند.

انیماتور
میانگین درآمد: 69 هزار دلار
یک انیماتور می‌تواند در زمینه‌های گوناگون از جمله فیلم و کارتون‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیوئی و اینترنت کار کند. به سازنده انیمیشن انیماتور می‌گویند. بسیاری از انیماتورها به صورت قراردادی و سفارشی کار می‌کنند مثلاً سفارش ساخت یک تیزر تبلیغاتی را گرفته و در زمان مقرر باید آن را تحویل دهند. ممکن است برای شروع، شما هزینه‌های زیادی را صرف خرید ابزارهای آن از جمله نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای کامپیوتری کنید اما به محض اوج گرفتن کارتان، درآمدی که نصیبتان خواهد شد به مراتب بالاتر از سرمایه گذاری اولیه‌تان خواهد بود.

شما نیاز به منابع گران‌قیمت در نرم‌افزار انیمیشن، و همچنین به عنوان سخت‌افزار کامپیوتر قادر به ایجاد انیمیشن سریع. با این حال، هنگامی که شما شروع به گرفتن مشتریان، سرمایه گذاری اولیه خود را برمی گرداند به مراتب بیشتر است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که شغل انیماتوری، یک شغل رقابتی است و به مرور زمان شما نیازمند یک تیم کاری خواهید شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید