هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۳۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۳۱

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۳۱ مردادماه در اغلب استان‌های کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۹۷۷۶
بازدید : ۵۵۵

فرادید |

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز ۳۱ مرداد و طی دو روز آینده در بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از جنوب و شرق سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام و لرستان، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه این شرایط در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت. پنجشنبه و جمعه در غالب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است. طی پنج روز آینده در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش فراید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، طی سه روز آینده در نواحی غرب و جنوب غرب پدیده غبار موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد. طی چهار روز آینده شرق دریای عمان و نیمه‌غربی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا چهارشنبه دریای خزر و جمعه دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری و گاهی نیمه‌ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردااهواز با دمای ۴۷ و۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد و اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید