تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران-ساوه

تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران-ساوه

در این سانحه ترافیکی یکدستگاه اتوبوس اسکانیا که از استان مازندران در این محور مواصلاتی در حال حرکت بود با عقب تریلی ولوو برخورد می‌کند.

کد خبر : ۱۰۹۷۷۹
بازدید : ۱۶۲۰

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر در آزادراه تهران - ساوه خبر داد.

بهرام صیدی اظهار کرد: یک مورد حادثه ترافیکی برخورد اتوبوس با تریلر در آزادراه تهران به ساوه، ۱۰ کیلومتر مانده به ورودی شهر مامونیه به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش شد.

وی افزود: به علت تعدد مصدومان بلافاصله پنج تیم عملیاتی اورژانس مامونیه، پرندک، زاویه، شهر صنعتی کاوه و تیم امدادی هلال احمر آزادراه مذکور به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته صیدی، تیم‌های عملیاتی تریاژ مصدومان و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را بلافاصله برای مصدومان این حادثه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این حادثه در مجموع ۴۲ نفر مصدوم شده بودند که ۱۹ نفر از مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان‌های شهید مدرس و چمران ساوه منتقل و ۲۳ مصدوم هم با دریافت درمان سرپایی در محل حادثه ترخیص شدند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه این اتوبوس که حامل زائران کربلای معلی بود از شهر‌های شمالی کشور به مقصد مرز بین ایران و عراق در حال حرکت کرد بود که دچار سانحه شد.

فرمانده پلیس آزادراه ساوه تهران نیز گفت: این حادثه در کیلومتر ۴۰ لاین غربی آزادراه ساوه به تهران بوقوع پیوست و در این سانحه ترافیکی یکدستگاه اتوبوس اسکانیا که از استان مازندران در این محور مواصلاتی در حال حرکت بود با عقب تریلی ولوو برخورد می‌کند.

سرهنگ فرزاد حسنوند افزود: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه این محور، علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس اعلام شده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید