قیمت بیت کوین، ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

قیمت بیت کوین، ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ شهریور ماه با ۰.۱۶ درصد کاهش نرخ به ۲۱۲۶۲ دلار معادل ۶۲۸۱۶۴۵۲۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۷۹۹
بازدید : ۴۳۷

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر نزولی حرکت می‌کندودر کانال ۲۱ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲ شهریور ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۱۶ درصد به ۲۱۲۶۲ دلار معادل ۶۲۸۱۶۴۵۲۸ تومان رسید.

بیت کوین طی چهار روز گذشته، تقریبا ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و در پی ریسک گریزی سرمایه گذاران در بازار‌های جهانی که ناشی از نگرانی‌ها از سیاست‌های پولی انقباضی فدرال رزرو است، شروع به عقب نشینی کرد.

به گزارش فرادید؛ بزرگترین رمزارز جهان امروز، دوشنبه تا ۲.۷ درصد سقوط کرد و در سطح ۲۰۹۰۶ دلاری معامله شد تا اینکه ساعت ۹ صبح به وقت لندن به حدود سطح ۲۱۱۰۰ دلاری بازگشت.

جیمی داگلاس کوتس (Jamie Douglas Coutts)، تحلیلگر ارشد بازار در بلومبرگ اینتلیگنس در یادداشتی نوشت:" سرنوشت بیت کوین، حداقل در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، همچنان به روند سایر دارایی‌های رشدی از قبیل سهام فناوری بستگی دارد. "

اندیکاتور MACD در این میان هشدار می‌دهد. این شاخص منفی شده است و به عقیده برخی از تحلیلگران، این نشان دهنده آن است که بیت کوین ممکن است همچنان تحت فشار قرار گیرد. روند نزولی چند روز گذشته همچنین منجر شده است که شاخص مقایسه ۱۰۰ دارایی بزرگ (MVIS) به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه برسد.

عاملی دیگری که ممکن است منجر به افت بیت کوین شود، دلار آمریکا است. ارزش این ارز به بالاترین سطح در بیش از یک ماه گذشته رسیده است.

باید توجه داشت بیت‌کوین مرحله تثبیت را نیز بالاتر از سطح ۲۱۰۰۰ دلار آغاز کرد و توانست به بالای ۲۱۲۰۰ دلار صعود کند. البته در نزدیکی سطح ۲۱۵۵۰ دلار با مقاومت روبرو شد، ولی احتمال صعود موقت به بالای این سطح وجود دارد.

مقاومت بعدی قیمت نزدیک به سطح ۲۱۶۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند افزایش بیشتری پیدا کند و منطقه مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار را آزمایش کند. هرپقدر صعود قوی‌تر باشد، قیمت می‌تواند به ۲۲۵۰۰ دلار نزدیک‌تر شود.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۱۵۰۰ دلاری و SMA ساعتی ۱۰۰ را بشکند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۲۱۰۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۰۸۰۰ دلار است. شکست نزولی و بسته شدن به زیر سطح ۲۰۸۰۰ دلار ممکن است شروع یک افت عمده دیگر باشد. در مورد ذکر شده، قیمت ممکن است تا سطح ۲۰۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید